Voor Noortje en Rozemarijn!

Hoi meiden,

Ik ben even heel benieuwd hoe het met jullie gaat aangezien jullie beide jullie NOD naderen!! Noortje jij bent nu onderhand zover toch?? Ik lees helemaal niets meer van je dus ik hoop dat je goed nieuws hebt!
Rozemarijn nog een paar nachtjes slapen en dan is het de 19e en dan mag je testen toch?
Ik vind het zoooo spannend!!
Laten jullie wat horen?

lfs inge

Hoi Inge,

Lief dat je er naar vraagt. De afgelopen weken hebben we het zo druk gehad. Een maand geleden hebben we de sleutel van ons nieuwe huis kregen en een week geleden zijn we verhuist. Daarbij natuurlijk ook nog de aankomende IVF dus had totaal geen puf om hier even te komen. Ook de behoefte is op dit moment wat minder, heel gek, want met de IUI's had ik het wel maar het lijkt wel of dit voor mij echt serieus is en ik wil er, buiten het prikken en de echo-afspraken, niet al te veel mee bezig zijn en beinvloedt worden door verhalen van anderen.
Toevallig zijn we vandaag voor controle in de VU geweest, het is nu de 13e dag. Ik prik 's morgens decapeptyl en 's avonds 150 mg Puregon. Er zitten nu ongeveer een stuk of 11 follikels in totaal. Nog wat kleintjes en het zou nog kunnen dat die nog wat gaan groeien. Het ziet er tot nu toe goed uit en vrijdag moet ik weer voor controle. Ze verwachten zondag of maandag de punctie. Het wordt dus best wel spannend de komende tijd. Het is heel gek dat het nu zover is, ik realiseer het me niet eens echt en ga gewoon mee in de molen.

Ik heb hier wel vele malen meer vertrouwen in als in IUI. Het voelt gewoon allemaal beter en ook het ziekenhuis is echt fijn. Maar goed, genoeg over mij. Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat ook jullie snel kunnen beginnen. Of wie weet, dat het toch niet nodig is!

groetjes Noortje

Hee Noortje,

Wat goed van je dat je er zo in staat. Die verhuizing is misschien wel een welkome afleiding of niet? De medische molen valt dan niet zo zwaar. Wat goed dat die je 11 eitjes hebt! Dat voorspelt toch goed nieuws lijkt mij!
Ik snap je gevoel mbt IUI en IVF. Ik heb hetzelfde gevoel. We zitten nu in een wachtpauze aangezien we nu ook door de 6 IUI's heen zijn. Maart/april zijn we pas weer aan de beurt. Wij zitten nu ook even in de huizentroep. Momenteel wordt er beneden gestuct en dinsdag komt de houten vloer (we hebben uitgebouwd). Lekker zooitje dus maar het leid wel lekker af van de wachttijd voor IVF. We hebben even het verstand op 0 gezet en proberen zoveel mogelijk bij te komen en te genieten.

Zondag of maandag dus de punctie. Dan begint het echt! Ik ga voor je duimen hoor en ik weet zeker dat het allemaal goed zal gaan!!

lfs inge

hoi inge

Daar ben ik weer ik begin aardig op gekke henkie te lijken en zou het liefst de hele dag op de wc doorbrengen. Daarom drink ik maar veel heb ik in iedergeval een excuus om naar het kleine hokje te gaan. Nog 4 en een halve dag te gaan om gek van te worden. Tot vrijdag progestan bolletjes en dan een stress weekend.....help was het maar maandagggggggg. Ik voel van alles en toch ook niks heb een cupmaat meer dus loop met bh's van een vriendin die een cup groter heeft (hihi) het moet ook niet gekker worden. die progestan bolletjes hebben ook zoveel bijwerkingen dat je het allemaal niet meer weet.... Hou je op de hoogte natuurlijk!!!!

liefs rozemarijn

Pfffffff moeilijk he! Ik kan me voorstellen dat de dagen voorbij KRUIPEN!! Je voelt van alles maarja zijn het hormonen of ben je zwanger! Grrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Nog 4 nachtjes slapen meissie!!

GOODLUCK!
lfs inge

hoi inge

Nou ik begin toch echt gek te worden hier heeeeellllllpppppp. Ik heb vanmorgen de laatste progestan bolletjes gebruikt en dat vind ik echt super eng. Nu moet ik zonder de bolletjes verder dus het wordt nog spannender mmmmmm wat een stress niet te geloven.....                    ik hou echt geen nagel meer over zo

liefs rozemarijn

HOI Rozemarijn,

Ik wou je nog heeel veel succes wensen. Ik weet uit ervaring hoe spannend de laatste dagen zijn...

Ik moest de progestan bolletjes 4 weken langer dan jij gebruiken..,vreemd dat elk ziekenhuis anders is. Ik dacht dat je ze minstens tot 6 weken moest gebruiken (als je zwanger bent.)

Laat je niet gek maken en ik duim hard voor je!!!

gr
Marielle    

Jeetje wat maak jij het spannend zeg!!!!!!!!  
Erg he deze periode!      
Ik moet er niet aan denken en toch gaat het ook mij overkomen in maart/april! Als jij nu eens zorgt voor een successtory dan heb ik ook goede moed ok!! Hahaha!

Nog effe volhouden meissie!!!!!!
lfs inge
PS waar zijn die progresteron bolletjes ook alweer voor eigenlijk?

Terug
Bovenaan