Voor Nova

A

Anoniem

Guest
Hallo Nova

Wat leuk dat je nog even aan me gedacht heb!! Tess is alweer 13 dagen, wat gaat dat hard zeg!!
Ik heb via internet toch nog aan kleine roze ballonetjes kunnen komen, met stokjes. Heb daar foto's aangedaan van Luuk met Tess en deze aan iedereen meegegeven.

Wat een ontzettende leuke reacties heb ik hier op gekeregen en het was dan ook een heel leuk idee.

Hartstikke bedankt hiervoor.

Nog een fijne zwangerschap en zo meteen veel succes met de bevalling

Mniek31

He Mniek,

Ja het gaat zeker hard. Geniet er maar lekker van. Ze zijn zo snel groot. Wij zijn nu alle meisjes kleertjes aan het uitzoeken om weg te doen aangezien wij deze keer een jongentje krijgen. We zijn nu echt dolblij dat we  een zoon krijgen. Maar aan de andere kant vind ik het een heel raar idee om te bedenken dat ik nooit meer die lieve kleine meisjes babykleding in mijn handen zal hebben. Stom he! Je zult wel merken dat het heel erg leuk is om voor een meisje te gaan winkelen.

Wat leuk dat het nog gelukt is om aan die ballonnetjes te geraken. Het is inderdaad echt een heel erg leuk cadeautje. Ik zou het zo weer doen. Is alleen niet echt origineel he!!

Nou geniet maar lekker van je kleine meid. Ik zit momenteel helemaal op een blauwe wolk. Ik laat nog wel wat weten tegen de tijd dat het voor mij zover is. (als ik je nog eens ergens tegen kom op het forum)

Groeten Nova

Terug
Bovenaan