Voor nu geen blaasontsteking wat kan het zijn?

<p>Hoii</p><p>Ik heb vandaag mijn urine weg gebracht nadat ik afgelopen week een antibiotica kuur heb geslikt om te kijken of deze gewerkt heeft.</p><p>Nu belde ik daarstraks en er zaten wel wat leuco cyten in maar zou voor nu geen blaasontsteking zijn, moet nu aankijken en maandag weer opnieuw me urine weg brengen.</p><p>Maar als hier hetzelfde uit zou komen als nu wat zou het dan kunnen zijn ipv blaasontsteking. Iemand een idee?</p><p>Ben nu ruim 23 weekjes zwanger. </p>

Dochtertje van een kennis van me trapte steeds tegen haar nieren aan, waardoor zij dus continu een nierbekkenontsteking had. Misschien dat dit het zou kunnen zijn, maar ik ga ervan uit dat een medicus daar ook naar zal kijken! Sterkte en hopen dat de klachten snel weg zijn!

Dat idee heb ik bij de kleine van mij ook. Voel haar elke keer heel laag trappen en soms ook echt druk van onder alsof ze vol op blaas ligt.
Mijn huisarts is vrij makkelijk en kijkt niet echt verder dan alleen simpel de blaasontsteking.
Jaa hoop ook dat snel weg is. Sowieos ook maar even aangeven vrijdag bij gynaecoloog 

Als je nierbekkenontsteking hebt zie je dat ook terug in de urine. Leukocyten kunnen ook in je urine zitten als er bijvoorbeeld wat vaginale afscheiding in de urine is gekomen. Het is vooral belangrijk om, voordat je in een potje plast, jezelf goed te wassen van onder en om het eerste beetje urine niet op te vangen.

Sowieso geen schimmelimfectie. Helaas tijdens zwangerschappen al vaker last van gehad maar heb nu totaal die klachten niet ervan.
Mijn klachten zijn erg veel last van harde buiken en soms een heel erg druk alsof ik he nodig moet plassen, maar dan komt er amper wat uit. En vaak plassen.
Voor rest ben ik erg moe terwijl me hb en b12 goed zijn. En heb wat minder eetlust. Maar goed weet niet of dit klachten kunnen zijn wat het zou kunne verklaren. 

Hi Dream,
Maak je geen zorgen. Ik heb hier ook last van en er is niks aan de hand met mijn blaas. Als ik veel last heb slik in cranberry pillen, die werken bij mij erg goed. En natuurlijk goed drinken. Ik heb sinds ik zwanger ben helemaal geen dorst dus ik moet mezelf echt pushen om te drinken. Drinken is heel belangrijk, als je te weinig drinkt kan je lichaam ook gaan protesteren. Maar probeer even de cranberry pillen (die werken beter dan de sap), laat me weten of het jou ook helpt. 
Succes he!! 
Groetjes,
Suzanne

Terug
Bovenaan