voor oa Greta

Heeeeej greta
Je foto staat erop hoor !!!
wanneer heb je je volgende echo?
Ik a.s. dinsdag om 11 uur ben dan 18w4d zwanger ben heeeeel erg benieuwd.
Hoever ben je nu, en wanneer uitgerekend?
Groetjes Dees

ow wil je kijken op de site?
klik dan hier onder op de link
op mij klikken !!!!!
 
hahah wat leuk om me buik te zien zo heheh.
ik ben nu vandaag 19 weken en 5 dagen. Ik ben 27 maart uitgerekend en mijn volgende echo   ( pretecho ) is op 3 december. in groningen. 3D ... lijkt me echt gaaf.
ik wilde eigelijk met 20 weken ook een echo laten maken gewoon om even te kijken of alles goed gaat   maar dat zou ik dan laten doen bij die huisarts in garijp, alleen die had het zo druk dat hij geen   tijd had
 dus dan maar eventjes wachten nog.
ik heb wel afgelopen week de belly talk dopler   in huis gekregenen dat vind ik ook onwijs leuk, soms al sik even nisk te doen heb ga ik even liggenen dan even luisteren naar het hartje en dan voel ik me weer even helemaal in de wolken .

ik voel ook al aardig schopjes   steeds , echt super gevoel is dat!!
ik heb het idee dat mijn buik nu echt begint te groeien. ik kan niet wachten tot ik echt een mooie bolle buik heb. lekker showen  
nah, harstikkel euk dat mijn foto's erop staan, als ik nieuwe heb   zal ik ze erachteraan sturen
doeisoei , groetjes greta
 
Hoi Hoi

Ik had ook even gekeken hoor. Is niet erg toch. Ik heb je ook meteen wat foto's gestuurd is misschien wel leuk. Wat is eigenlijk de naam van die site www............
Groetjes heleen
 
Terug
Bovenaan