Voor Oelie1

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik had vorige maand op je stukje 'super speciaal gevoel' gereageerd en vroeg me even af hoe het met je is.
Hoe was je echo? Vond je oudste het leuk?
En hoe gaat het nu met je buikpijn?
Hopelijk gaat het wat beter.
En is je man al aan het idee gewend dat jullie er een wondertje bij krijgen?

Groetjes Anna

hallo mama van Iris,

De echo was gelukkig helemaal goed, het was heel leuk om te zien want de kleine deed zijn/haar armpje omhoog zodat het leek of hij/zij zwaaide, mijn zoontjes gingen meteen terug zwaaien. De pijn in mijn buik is er helaas nog steeds maar nu ik weet dat het met de kleine goed gaat probeer ik toch gewoon te genieten. Afgelopen woensdag heb ik ook de gynaecoloog gebeld omdat het litteken van de vorige keizersnede een klein stukje open was gesprongen, dat is pech voor mij maar het gebeurd blijkbaar vaker het kan in ieder geval geen kwaad voor de baby. Het wordt  nu wél in de gaten gehouden. Ik was daar natuurlijk wel van geschrokken, vooral omdat ik nu pas 15 weken zwanger ben en mijn buik juist nog heel erg moet gaan groeien. Ik durf niet te denken hoe het verder gaat eerlijk gezegd. Morgen heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog en dan wil ik ook vragen hoe het straks met de bevalling gaat, of ik dan wéér een keizersnede zal krijgen of dat het via de natuurlijke weg zal gaan.

groetjes Oelie

Hier ben ik weer, mijn man vind het nu ook heel leuk, we zijn nu echt wel aan het idee gewend geraakt en gaan ervoor. Ik ben daar heel blij mee want ik had niet verwacht dat hij  het nu ook zo leuk zou vinden dan ik. (we hopen  nu stiekem wel dat het een meisje mag zijn)

groetjes, Oelie  

Hallo Anna,

Vandaag ben ik weer bij de gynaecoloog geweest en alles was gelukkig goed, in eerste instantie kon ze het hartje niet vinden maar later deed ze weer een echo en toen konden we het zien, het klopte gelukkig wél. De kleine zat wel verstopt helemaal onderin mijn buik. Onze kinderen waren er ook weer bij maar dit keer was het iets minder fijn omdat onze jongste zoon de hele tijd door de kamer heen rende, dus de volgende keer gaat alleen de oudste mee. Door al die drukte ben ik vergeten te vragen wat ik dus wilde vragen over die keizersnede maar ja over een paar weken moet ik weer terug dus dan vraag ik het dan.

groetjes, Oelie

Hoi,

Fijn dat alles goed was met de kleine.
En inderdaad, misschien kun je beter de volgende keer de jongste thuis laten haha!
Maar het is voor je jongens wel heel leuk om mee te maken natuurlijk.
Wij hebben een meisje die volgende maand 2 wordt, en als we het mee mogen maken dat we een tweede kindje krijgen, ben ik ook heel benieuwd hoe ons dochtertje gaat reageren op echo's en dergelijke!
Hopelijk gaat het met jou binnenkort ook beter, lijkt me best vervelend zo'n litteken.

Groetjes, Anna

Terug
Bovenaan