Hoi
ik wilde met dit berichtje even je aandacht trekken.
Het gaat met mij emotioneel gezien echt fantastisch, ik zat eerst flink in de put om m ´n werk, maar ze graven hun eigen graf en zoals je zegt, ik heb er bewijs van.
Ik heb bijv.op papier dat ze mij een opleiding boden die nu ineens toch geen opleiding blijkt te zijn, ik heb op papier dat ik dié functie bekleed in dát filiaal in mij contrakt staat dat ik opleidingen zou krijgen en ook welke, ook een getuige die erbij zat toen ze zei dat het allemaal in m ´n hoofd zat en dat ik een dokter nodig had voor mijn probleem.
toen ik haar beschuldigde van persoonlijke motieven, zei ze You ain ´t seen nothing Yet!
en ook dat ik nu helemaal niet meer terug zou gaan naar mijn oude vestiging.
Mijn team is hier ook helemaal kapot van, ik ben weggegaan vanwege de miskraam enzo en nooit meer terug gekomen.
Ook aan hen werd niets uitgelegd.
Nou voel ik dat ik volledig in mijn recht sta en de collega waar ik op dit moment bij werk `stage loop`(en die ook bij het gesprek was)
staat helemaal achter mij, ze wist nieyt wat ze hoorde ze zat met haar oren te klapperen en heeft het ook al met eenandere collega besproken.
IK hoop dat ik snel een reactie krijg van de Bobo ´s.
Ik wil nu zo snel mogelijk weer naar m ´n eigen team.
De kans dat dat gaat gebeuren is helaas zeer gering, maar ik wil nergens anders dus dan moeten ze me maar ontslaan, of een soortgelijke functie aanbieden.
over het zwanger-word project: net eergister opoe op visite gekregen en als die weer is vertrokken gaan we weer hobby`en
Is jou cyclus weer als vanouds?
wanneer kun je evt gaan testen?
Ik heb m ´n cyclus op babybrabbel.nl uitgerekend daar word ie dan bijgehouden is lekker makkelijk, ik was stipt op tijd deze maand(dit is m ´n tweede ongie alweer(de eerste was exact een maand na de MK)
Heel veel liefs Jeanette