voor Ongeduldje 32

Hoi
ik wilde met dit berichtje even je aandacht trekken.
Het gaat met mij emotioneel gezien echt fantastisch, ik zat eerst flink in de put om m ´n werk, maar ze graven hun eigen graf en zoals je zegt, ik heb er bewijs van.
Ik heb bijv.op papier dat ze mij een opleiding boden die nu ineens toch geen opleiding blijkt te zijn, ik heb op papier dat ik dié functie bekleed in dát filiaal in mij contrakt staat dat ik opleidingen zou krijgen en ook welke, ook een getuige die erbij zat toen ze zei dat het allemaal in m ´n hoofd zat en dat ik een dokter nodig had voor mijn probleem.
toen ik haar beschuldigde van persoonlijke motieven, zei ze You ain ´t seen nothing Yet!
en ook dat ik nu helemaal niet meer terug zou gaan naar mijn oude vestiging.
Mijn team is hier ook helemaal kapot van, ik ben weggegaan vanwege de miskraam enzo en nooit meer terug gekomen.
Ook aan hen werd niets uitgelegd.
Nou voel ik dat ik volledig in mijn recht sta en de collega waar ik op dit moment bij werk `stage loop`(en die ook bij het gesprek was)
staat helemaal achter mij, ze wist nieyt wat ze hoorde ze zat met haar oren te klapperen en heeft het ook al met eenandere collega besproken.
IK hoop dat ik snel een reactie krijg van de Bobo ´s.
Ik wil nu zo snel mogelijk weer naar m ´n eigen team.
De kans dat dat gaat gebeuren is helaas zeer gering, maar ik wil nergens anders dus dan moeten ze me maar ontslaan, of een soortgelijke functie aanbieden.

over het zwanger-word project: net eergister opoe op visite gekregen en als die weer is vertrokken gaan we weer hobby`en

Is jou cyclus weer als vanouds?
wanneer kun je evt gaan testen?
Ik heb m ´n cyclus op babybrabbel.nl uitgerekend daar word ie dan bijgehouden is lekker makkelijk, ik was stipt op tijd deze maand(dit is m ´n tweede ongie alweer(de eerste was exact een maand na de MK)

Heel veel liefs Jeanette

Hoi Jeanette,
Het berichtje was wel niet voor mij bedoeld maar heb hem toch gelezen.
Ik vind het fijn om te horen dat je er niet alleen voor staat. De bobo's hebben waarschijnlijk bewust ervoor gekozen de rest van je eigen team niet hierover in te lichten omdat ze echt wel wisten dat ze fout zaten. Ze hadden dan een heel team tegen zich gedad en dat willen ze natuurlijk niet, de stakkers.
Nou meid, nogmaals heel veel succes en het is goed dat je weet wat je rechten zijn.

Liefs, Ank

Hi Jeanette,

Gaaf dat je zo even mijn aandacht trektt. Ik zit bijna niet meer op het forum. Ik merk dat ik er niet zoveel mee bezig wil zijn en dat ik gewoon lekker wil werken. In tegenstelling tot bij jou, gaat het bij mij juist eindelijk wel lekker met werken. Ik heb sinds januari deze baan en het is echt gaaf.

Goed dat je de bewijzen hebt enzo. Helaas zijn dit soort situaties voor niemand goed. Je zult inderdaad denk ik niet meer naar je oude team terug kunnen, tenzij je manager door het stof wil kruipen enzo sportief is om haar (of zijn?) ongelijk toe te geven. Ik duim voor je. Mail mij anders even als je meer weet, dan weet je zeker dat ik het zie. Heb je mijn mailadres nog?

Ik heb net gisteren mijn eisprong gehad en we hebben maandag en gisteren wel geoefend, dus je weet maar nooit. Nog twee weken wachten dus. Maar ik heb een hoop leuke dingen in het verschiet. Daar zitten wel feestjes tussen.

Wat vind jij: moet ik nu al niet meer zovee ldrinken? Op die feestjes drink ik normaal zomaar zeven tot tien biertjes. Dat doe ik niet vaak, maar toevallig is er zondag een feestje en ga ik met pinksteren drie dagen op hockeytoernooi. Daar wordt ook behoorlijk gedronken. Ik vind het heel moeilijk.

Nou, zet 'm over anderhalve week (of twee weken) op met oefenen en wie weet, blijft die opoe volgende maand wel weg!

Veel liefs van Ongeduldje

Hoi ongeduldje
het rare is dat ik de vorige keer al wekenv an te voren geen trek in alcohol had en op feestjes gewoon water of frisdrank nam.
Ik slikte vanaf de operatie (in Aug)al Foliumzuur.
Ik had een soort smetvrees, waste ineens tig keer per dag m ´n handen, maakte ook de heledag door het aanrecht schoon.was echt een tikkie overdreven (vind ik achteraf)
Nu doe ik niets bijzonders, natuurlijk ben ik er wel mee bezig maar het is niet zo allesoverheersend.
Ik geloof niet dat het zo verschrikkelijk erg is als je af en toe eens flink een stuk in de kraag drinkt,word je ook nog eens relaxter van .
Maar niet als je dagelijks stevig drinkt zodra je weet dat het raak was drink je toch zeker niet meer?

Even over Opoe: Ze heeft gister al de kuierlatten genomen, ik was maandag ongie, dinsdag heel flink gebloed ook met bruine brokjes(geen kattevoer!)en woensdagmiddag vertrok ze weer geen spoor van te vinden, op dit moment.
Zou opoe aan het dementeren zijn??

Jeanette

Hi Jeanette,

Dank je voor je reactie. Ik probeer een beetje de gulden middenweg te vinden: ik wil er niet te moeilijk over doen, maar ik wil ook niet te vaak veel drinken, want ik vind dta niet nodig. Ik bekijk het gewoon per keer en wie weet en dan komt het vast goed.

Tja, die opoe is wel wat raar bezig geweest. Zelf heb ik een magere opoe, dus ik heb geen idee hoe dat is. Bij mij is het de eerste dag wel redelijk veel, de tweede dag ook nog en dan drie dagen uitdruppelen. Ik hoef nooit bang te zijn om te lekken. Das wel lekker.

Groetjes,
Maudy

Terug
Bovenaan