voor opeltigra

A

Anoniem

Guest
hee meid,
zag staan dat je fibro had ik nam even aan dat je daar mee bedoelde fibromyalgie. (zo schrijf je dat toch?) ik heb weer een andere vorm van reuma nl mctd/sle. en loop al vanaf het begin (nu bijna 6 maanden) bij de gynaecoloog. heb al tal van onderzoeken gehad. nu waren we al redelij serieuss bezig met oefenen maar waarschijnlijk heb ik   een te hoog prolactine gehalte. de natuurlijke manier van je lichaam om niet zwanger te worden dus. gelukkig te verhelpen met pillen. verder ben ik schijnbaar prima in orde.
meid even een hart onder de riem!! we gaan er voor.

xx ini

lieve innimini...

He meid je hebt helemaal gelijk hoor het is fybromialgie maar het is zo een mond vol dus korten we het af naar fybro...
Gelukkig dat jullie probleem op te lossen is met pillen...
Dan weet je tenminste wat de oorzaak is...

Bij ons is dat helaas nog niet het geval omdat er van fybro en zwangerschap nog niet zo veel bekend is...
Maar we worden gelukkig steeds wijzer!!!

Lief van je dat je erop hebt gereageerd is er tenminste toch iemand die deze situatie beter kan begrijpen...
niet dat de meiden op het forum dat niet doen hoor!!
Maar het is toch net iets beter te snappen als je er zelf in zit....

Wat betreft het klussen!!!!!
WE GAAN ER ZEKER VOOR!!!!!!!!!
hou me op de hoogte
liefs daisy (Opeltigra1)

ja het is toch altijd weer anders als er mensen zijn die begrijpen dat zwanger wo0rden niet altijd vanzelfsprekend is.
wij zijn nu bijna 6 maanden bezig. niet zo erg lang hoor maar er is al vanalles met me uitgehaald. ik moet volgende maand een hsg maken (fotovan baarmoeder met contrastvloeistof ) om te kijken of er geen opstoppingen of iets dergelijks zitten.
nu heb ik vandaag mijn eisprong gehad.  

voel

hem nu en gisteren natuurlijk netjes geklust. ondanks dat we echt een baggerweekeind hebben gehad.
mijn vriend heeft epilepsie en heeft vrijdagavond een vreselijke aanval gehad de laatste keer was  8 maanden geleden dus de schrik zat er weer flonk in. laten we daarom maar hopen dat het raak is. heb nu net medicijnen opgehaald in het ziekenhuis omdat ik een teveel aan prolactine aanmaakte. dus ik ben zo benieuwd.....
en morgen ben ik ook nog eens jarig.... wordt 26 en jij?

groetjes inimini.

lieve innimini

Tjee wat een weekend hebben jullie achter de rug zeg!!!
Wat een stress!!!

Is alles weer ok daar???

Een hsg wilden ze bij mij ook doen maar toen kwamen ze erachter dat er bij mijn hubbie (john) iets niet ok was met zijn zaad, dus kijken ze daar nu eerst naar..

Zijn zaad was maar voor de helft aanwezig normaal zijn er 40 miljoen zwemmers per lozing mijn hubbie heeft er 20 miljoen waar maar  9 procent goed zwemt  

Vandaag zijn we bij de gyn geweest en de testen van zijn zwemmers waren positief verbeterd!~!!!
Er zijn nog steeds maar 20 miljoen zwemmers maar inmiddels heeft 20 procent een buitnboortmotortje...(hahaha...)

We zijn er nog niet maar we zijn onderweg..
We zijn 3 weken terug gestart met zink tabletten voor de zwemmers en blijkbaar werkt het..
De gyn was helemaal verbaasd over de uitslagen..
Hij had het ons nl niet voorgeschreven maar ik had het van yvonne 79 als tip gehad..
Ik heb haar dan ook uitbundig bedankt hier op het forum..(hahaha)

Wij wonen trouwens in Nijmegen en ik ben 27 jaar en mijn hubbie is 30 jaar
We houden elkaar op de hoogte ok??
Wij aan deze kant hopen dat het voor jullie ook snel beter gaat met jullie gezondheid en dat er veel vruchtbare periodes mogen komen!!!!

Veel liefs daisy en John (opeltigra en Hubbie)

haihai even snel een berichtje van de jarige jet,
ik ben vandaag 26 geworden en mijn vriend is ook 26. we wonen in de buurt van rotterdam. (kan niet precies zeggen waar ivm herkenbaarheid) met mijn viend zijn zwemmers was gelukkig niets aan het handje. ik heb ze zelf mogen zien zwemmen. dat is echt een heel raar gezicht. verder gaan we ons vandaag concentreren op een feestje, da's altijd leuk toch....
groetjes ini

Terug
Bovenaan