voor pas(pascal)

A

Anoniem

Guest
Hoi !!!!
van harte gefeliciteerd met je zoon!
eindelijk was het dan zover vandaag,Chrisje is een kleine dreumes geworden!
wat hadden jullie geluk met het weer!(tenminste hier wel)
ik heb vandaag wel aan jullie gedacht.hoe was het voor jou en hoe vondt je kleine man het?,leuke dingen gehad?.......
liefs piewie & Mila

hoi, hoi

Ja, wat een spannende dag weer he.
Tranen met tuiten vanmorgen. Gaat hij juist vandaag uitslapen tot 8 uur...en ik wilde die warme armpjes maar om mij heen.
Het was super met dit weer! de hele familie buiten en vooral alle kinderen. Er komen meestal tussen de 15 -20 kinderen, ik heb zelf al 3 zussen met ieder 3 kinderen en dan de vrienden nog...dus dan is het in huis wel snel vol.
Maar nu alles buiten op het speeltoestel of met de skelter op pad

Chris vond alles wel prima, heeft zich helemaal vol gesmeerd met taart, prut en alles wat hij tegen kwam.
Een gezonde maaltijd van patat gegeten  maar helemaal blij en gelukkig.

Raar idee, dat hij nu 1 jaar is...mama was er nog niet aan toe, maar de kleine man wel. Dus ik ben reuze blij, super trots en moet nu naar beneden om de bende op te ruimen want alle troep staat er nog. Er bleven toch 10 mensen eten en 7 kinderen...dus ik heb nog wat te doen....

Maar het was dus echt een hele fijne dag!
zie mijn foto' s in een ander topic.

liefs Pascal

Hoi
ik hb je foto,s gezien.
je kunt zeker trots op Chris zijn.
Net wat je zegt mama is er nog niet aan toe,maar de kindjes wel.
Echt fijn dat het buiten kon,dat is voor de kinderen ook zo fijn.
Het wordt nu genieten van de dreumestijd,ik ken hem nog niet(ja van het werk),dus ben erg benieuwd.
Mila heeft echt een eigen willetje,net of ze de laatste weken weer echt aan het veranderen is.gek hoor.
OOk lijkt ze weer veel meer te begrijpen.ze noemt zichzelf 'nana' ipv Mila en ze kan zo heerlijk kusjes geven...zooooo lief!
echt genieten hoor,het is wel wat anders als een klein babytje maar ook geweldig!
liefs piewie

Terug
Bovenaan