voor pas

A

Anoniem

Guest
Jeetje pas, wat een foto heb je bij de fotowedstrijd geplaatst! Zoals Pauline als schreef, de rillingen lopen over m’n rug.
Aangezien mijn geheugen me nog al eens in de steek laat, was jij dat nou wie na de geboorte de hele familie huilend moest achterlaten omdat je te veel bloed verloor en eerst gestabiliseerd moest worden voordat je de ambulance in kon?
Dat geboorteverhaal heeft destijds nogal veel indruk op mij gemaakt.

Ik vind het een hele mooie, indringende foto en begrijp waarom die zo dierbaar voor je is!

Nou dat moest ik toch even kwijt...

nee hoor, dit is hélemaal geen pleidooi hoor, echt niet, haha

Hier nog zo'n jankerd!! Wat een foto met een verhaal er achter zeg! Ik moet er toch niet aan denken!

Gelukkig kun je nu heerlijk genieten!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Jeetje,  nou zit ik hier te janken achter de pc...
Dat was helemaal niet de bedoeling van die foto plaatsen hoor.
Ik heb nog nooit een foto van mezelf geplaatst...doe ik liever niet...maar
deze foto deel ik eigenlijk met bijna niemand terwijl ik dat soms wel wil, maar
hij is best heel persoonlijk. De toch wat anonimiteit van het forum maakt dat ik het nu toch geplaatst heb. Omdat ik eigenlijk nog best veel emoties te verwerken heb. Maar eigenlijk deze foto alles zegt.

Ik ben inderdaad het verhaal van de Mama met twee huilende kinderen op straat omdat ik weg ging in de ambulance na een hele ingrijpende nacht.
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat die beelden nog zo vaak voor mijn ogen verschijnen dat ik er nog steeds heel geregeld om huilen moet.
Komt ook door het overlijden van mijn stiefvader in de week erna dat ik er eigenlijk met niemand echt meer op terug gekomen ben over wat er met mij gebeurd is.
Ik heb alles in een dag boekje geschreven. Lees het wel eens terug...

Maar nogmaals, ik had niet bedacht dat deze foto  andere mensen zou beroeren.

Tjonge, weer een heel verhaal geworden, dingen die ik eigenlijk nooit tegen iemand vertel.
Maar dank voor de lieve woorden, moet er wel om huilen, maar dat is goed.

liefs Pascal

pascal,het is een hele mooie en bijzondere foto !!!!!
Ik vindt het mooi dat je dat met ons deelt.
Ik het mooi om dit moedergevoel te zien,ik weet hoe diep het moedergevoel kan gaan.
liefs piewie

Ik sluit me bij piewie aan! Het is een hele mooie foto Pascal en je verhaal raakt mij ook. Kan me voorstellen dat je dat niet zo snel van je afschud.
Groetjes mv Thom

Hee Pascal,
Ik kon het verhaal van de geboorte niet (hoe kan ik dat nu gemist hebben, ik lees altijd alles,,,), maar ook zonder het verhaal kreeg ik al kippevel van de foto.
Hoe slechts één plaatje de betekenis van dat woord moederliefde kan uitbeelden!

Ik kan me voorstellen dat je die beelden nog vaak voor je ziet, het is ook zo ingrijpend voor je geweest! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en kun je nu lekker genieten van je kindje!

Groetjes van Cissy

Jeetje wat een verhaal zeg.... Ik snap best dat je nog heel wat emotie heb rond dolen.... Ik kan alle foto's zien behalve die van jou dus ik baal als een stekker, want volgens mij komje als winnares uit bus, als ik het zo hoor. Sterkte hoor en door die anonimiteit kan je misschien wel wat makkelijker je verhaal kwijt!

Ik hoop dat je helpt met een plekje geven

Terug
Bovenaan