voor patricia b

A

Anoniem

Guest
hoi Patricia,

ik heb net een reactie gezet bij je tropic over misselijk, en was bang dat je het over het hoofd zag, vandaar!!

ik ben zelf ook erg misselijk tijdens mijn zwangerschappen geweest, als je contact wil, laat het dan even weten!!!!

groetjes Tamara

Hoi Tamara,
Lief dat je zo nog even reageert!
Ik probeerde te kijken op libelle.nl, maar zie niks van een forum. Waar moet ik precies zijn??
Bij mij is het trouwens nu puur de angst dat het weer zo wordt als vorige keer. Terwijl als ik jou zo hoor (ziekenhuis in en uit...) was het bij mij nog helemaal niet zo erg. Ik heb wel 7 weken thuis gezeten en kon alleen maar lamlendig op de bank zitten. De Emesafene die ik slikte zorgde ervoor dat ik nog maar 1 a 2x per dag hoefde over te geven, dus ik hield wel wat eten & drinken binnen. Dus dan viel het naar verhouding nog wel mee!
Ik duim gewoon maar voor mezelf dat het deze keer beter zal zijn. Ben nu pas 5 weken, dus het echte werk moet nog beginnen!!!
Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
Liefs, Patricia

hoi,

bij de begin pagina staat een oranje rondje   wieke tineke forum, daar klik je op en dan gezondheid welzijn forum- hyperemesis gravidarum.

ik hoop dat het zo lukt!

liefs

Terug
Bovenaan