Heee Patricia,
Bedankt voor je verhaal, lijkt toch wel een beetje op die van mij, werd het ook steeds onregelmatiger en het is dan best wel lastig om zwanger te worden. Ik lees hier wel eens dat er meiden niet zo goed tegen de clomid kunnen, je hebt er zo te lezen geen last van, van die bijverschijnselen.. Hoop dat je donderdag/vrijdag een eisprong hebt, en dat alles goed gaat, flink aan de klus.. en dat het raak is. Vrienden van ons, zij had ook geen eisprong maar twee per jaar, is zwanger geworden met clomid, daarom niet wanhopen het gaat lukken ok.
Leuk dat je tante bent geworden, van harte gefeliciteerd, wat geweldig dat je zusje een zoontje heeft gekregen leuk is dat he, die kleine knuffelen. Ik heb nu ook een dochter van vier jaar, toendertijd had mijn zus het er ook heel moeilijk mee, nu heeft zij ook een zoontje hij wordt morgen 11 mnd oud, zo schattig hij begint al te staan, beetje wankelen nog wel, maar ik ben ook zo blij voor haar, na drie miskramen is zij op de natuurlijke manier zwanger geworden, en wat is zij happy met hem.
Dat is zeker ook voor jou weggelegd dan weet je dat, en ik hoop ook nog voor mij, ik kan makkelijk praten ben heel blij met mijn kindje, de 27 ste mei wordt zij 5 jaar..
liefs Mickey