Voor Patricia S

Hoi Mick,

Ik kreeg direct clomid voorgeschreven omdat ik het zo verschrikkelijk onregelmatig werd. De eerste paar keer ging   het ook  wel goed, tot ik voor de baarmoederfoto moest daarna moesten we na 3 maanden weer terugkomen. Ik kreeg wel clomid mee maar het sloeg niet aan. Ik was in die tijd maar 1x ongesteld geworden, precies toen we op vakantie waren. GRRRRR! Sinds november slik ik nu 4 tabletjes per dag en dat gaat eigenlijk  fantastisch!   Ik krijg het nu nog twee keer en daarna gaat tie kijken wat we verder voor stappen gaan ondernemen. Hij wil eigenlijk niet op de zaken vooruit lopen want hij denkt dat we binnen deze tijd wel zwanger zullen zijn. Ik wilde dat ik zijn optimisme kon delen, maarrrrr eerst zien dan geloven! Ik kan de maanden wel voorbij kijken weet je dat.

Mijn zusje is twee weken geleden bevallen van een zoon en ik moet zeggen dat ik had verwacht dat ik er meer moeite mee zou hebben. Gelukkig is dat absoluut niet het geval, maar ja misschien komt dat wel omdat ik hem zo vaak zie haha. Het is echt een schatje! Het is wel dat ik hard in mezelf schreeuw: DAT WIL IK OOK!!!!

Ach we kunnen er weer tegenaan deze week want als het goed is heb ik rond donderdag/vrijdag mijn eisprong. Vanmiddag moet ik naar mn gyn voor controle, bah bah bah. Maar het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen.

Nou succes ermee en ik hoop dat je volgende maand goed nieuws krijgt!

Liefs
patricia

Heee Patricia,

Bedankt voor je verhaal, lijkt toch wel een beetje op die van mij, werd het ook steeds onregelmatiger en het is dan best wel lastig om zwanger te worden. Ik lees hier wel eens dat er meiden niet zo goed tegen de clomid kunnen, je hebt er zo te lezen geen last van, van die bijverschijnselen.. Hoop dat je donderdag/vrijdag een eisprong hebt, en dat alles goed gaat, flink aan de klus.. en dat het raak is. Vrienden van ons, zij had ook geen eisprong maar twee per jaar, is zwanger geworden met clomid, daarom niet wanhopen het gaat lukken ok.

Leuk dat je tante bent geworden, van harte gefeliciteerd, wat geweldig dat je zusje een zoontje heeft gekregen leuk is dat he, die kleine knuffelen. Ik heb nu ook een dochter van vier jaar, toendertijd had mijn zus het er ook heel moeilijk mee, nu heeft zij ook een zoontje hij wordt morgen 11 mnd oud, zo schattig hij begint al te staan, beetje wankelen nog wel, maar ik ben ook zo blij voor haar, na drie miskramen is zij op de natuurlijke manier zwanger geworden, en wat is zij happy met hem.

Dat is zeker ook voor jou weggelegd dan weet je dat, en ik hoop ook nog voor mij, ik kan makkelijk praten ben heel blij met mijn kindje, de 27 ste mei wordt zij 5 jaar..

liefs Mickey

Hey Mick,

Ach ja je hoort al die succesverhalen wel en je wilt er ook ontzettend graag in geloven maar af en toe valt het toch niet mee hoor. Moest gister naar mn gyn. Het was dag 18 van mijn cyclus en bijna helemaal niets noppes nada te zien. Oké verleden maand was mijn eisprong  rond dag 23 maar kan me niet voorstellen dat het nu nog goedkomt. Je zou nu toch al een dominerend eitje hebben moeten zien of niet. Het was wel zo dat mijn temperatuur gisteren  van 36,8 naar 36,5 was gezakt. Nu zei mn gyn nog dat ik em misschien al wel gehad heb. Vanmorgen was mn temperatuur 37,6 maar ik voel me ook niet helemaal topfit. Ik snap er  helemaal niets  meer van. Nou ja we wachten maar weer af. Als mijn temperatuur hoog blijft (en oooohhhhh wat hoop ik dat) dan moet ik volgende week dinsdag bloedprikken en anders moet ik weer naar de gyn. Jeetje denk je dat het eindelijk een beetje gaat lopen allemaal, gebeurt dit weer. Hij had het nu ook over een kijkoperatie maar dat hoeft dan pas in september, na de vakantie. In ieder geval dat zei hij voor ik de echo kreeg. Ik zweet nu al peentjes.

Sorry als je onderweg de draad bent kwijtgeraakt, maar moest het even kwijt.

Liefs
patricia

Heeee Patricia,

Kan me voorstellen dat je er soms gek van wordt, jeetje je temp is nu hoog, ik hoop voor je dat die ook hoog blijft, en je bedoeld als je volgende week bloed moet prikken dat je dan zwanger bent, of dat ze naar de waardes kijken. En waarschijnlijk heb je al de eisprong gehad omdat je nu ook schrijft dat je temp hoog is en blijft, jeetje wat spannend hoop zo dat het allemaal goed voor je komt. Ik heb het nu even voor mezelf losgelaten moet ik pas 10 juni naar de gyn en dat is best wel ver weg. Ik heb maandag ook een afspraak bij de acupunctuur, ik lees wel eens dat dat ook bevorderd om zwanger te worden, wie weet is het wel goed om mijn balans weer normaal te krijgen, dat de progesteron weer om hoog gaat. Ach zo proberen we van alles he om dat ene die grote wens voor elkaar te krijgen. Hoe gaat het nu met je?? Spreek je snel weer ok.

liefs Mickey

Terug
Bovenaan