Voor Patricia

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Hoe is 'ie?
Hoe gaan de nachten, vroeg ik me af?
Kom je je dagen weer ietsje makkelijker door?
Vind je het ook niet raar dat de wereld om je heen zo makkelijk weer door gaat, na zo'n verlies,terwijl hij bij jou stil stond, of misschien nog wel stil staat...
Dat gevoel had ik tenminste toen mijn zusje overleed, vrienden van me gingen snel na haar dood trouwen.Daar begreep ik echt niks van...

Weet je nog dat ik liep te klagen over die ovulatietesten!Ik dacht dat 'ie mijn eisprong niet opving...had hem toen op de 24e dag, vertelde dat op 't forum en jij wenste me veel 'klus plezier' ha ha!!!Enfin, 2 weken later...een positieve zwangerschapstest!Ik geloof het soms nog niet.Ik hoop dat de komende 7 weken snel voorbij zijn.
Morgen verloskundige bellen, ik vraag wel  voor een echo eerder dan 12 weken, ivm  m'n miskraam.Zou wel fijn zijn voor mijn gemoedstoestand...
Wanneer ben jij uitgerekend?

Heb jij nog leuke ideetjes/plannetjes voor de 1e verjaardag van Caithlyn?
Ben bezig met de uitnodigingen.Zit te denken wat voor taart ik ga maken, tegenwoordig kan je een foto op eetbaar  papier laten  drukken, lijkt me leuk met Lenthe's koppie erop.

Nou, ik ga slapen, morgen kids weer naar school brengen om 08:00 uur.
Hoop voor jou ook een rustige nacht, groetjes Roos.  

quote: miss mama schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2009 22:14:03'));

Hoi hoi,
Hoe is 'ie?
Hoe gaan de nachten, vroeg ik me af?
Kom je je dagen weer ietsje makkelijker door?
Vind je het ook niet raar dat de wereld om je heen zo makkelijk weer door gaat, na zo'n verlies,terwijl hij bij jou stil stond, of misschien nog wel stil staat...
Dat gevoel had ik tenminste toen mijn zusje overleed, vrienden van me gingen snel na haar dood trouwen.Daar begreep ik echt niks van...

Weet je nog dat ik liep te klagen over die ovulatietesten!Ik dacht dat 'ie mijn eisprong niet opving...had hem toen op de 24e dag, vertelde dat op 't forum en jij wenste me veel 'klus plezier' ha ha!!!Enfin, 2 weken later...een positieve zwangerschapstest!Ik geloof het soms nog niet.Ik hoop dat de komende 7 weken snel voorbij zijn.
Morgen verloskundige bellen, ik vraag wel  voor een echo eerder dan 12 weken, ivm  m'n miskraam.Zou wel fijn zijn voor mijn gemoedstoestand...
Wanneer ben jij uitgerekend?

Heb jij nog leuke ideetjes/plannetjes voor de 1e verjaardag van Caithlyn?
Ben bezig met de uitnodigingen.Zit te denken wat voor taart ik ga maken, tegenwoordig kan je een foto op eetbaar  papier laten  drukken, lijkt me leuk met Lenthe's koppie erop.

Nou, ik ga slapen, morgen kids weer naar school brengen om 08:00 uur.
Hoop voor jou ook een rustige nacht, groetjes Roos.  

heey meiss
sorry dat ik nu pas reageer vandaag mn eerste werkdag weer gehad haha en ben kapot vanmorgen ging 6uur de wekker klaar maken toen caithlyn klaar maken op de fiets na opa caithlyn afzetten en mama aant werk,ik doe combi zorg dus kraamhulp,verzorging en huishoudelijk werk
en ja hoor mn 1e adres was een schoonmaak adres van 9 tot 12uur pff wat een pokke wijf haha een sigeuners gezin waarvan de vader er niet was maar wel een heel gezin extra die even 2weken daar is met 5kinderen erbij en het gezin zelf heeft ook 6kids bah bah wat een dag eerst werd ik te woord gestaan door een 13jarig meisje die alles vertelde van hoe en wat er moest gebeuren want zei was ''de vrouw'' in huis kwa huishouding pff niet normaal een meisje van 13jaar maar goed moeder kwam om half 11 een keer uit bed rollen inmiddels had ik al gestreken en was een hele kast aant uitsoppen ineens hoor ik een kei harde geschreeuw van moeder tegen dat meisje al het was dat ik gestreken had moest ik   op bed leggen en ja hoor die lieve kids hadden alles weer door mekaar gegooit en dat meisje kreeg de schuld nou uiteindelijk alles daar opgeruimd wat niet normaal was eigenlijk daar zijn we niet voor omdat alles te doen maargoed twas mn eerste keer dus ja 12.20 was ik eindelijk klaar en kon ik weer lekker na mn meisje:) maar twas mn 1e dagje wel weer grr en dat word 2x per week mn vaste gezin oh my god.....

maar goed de nachten gaan de ene keer beter als de andere keer en overdag gaat het idd eenstuk makkelijk als ik niet op mn werk ben benik veel bij mn vader we eten daar veel mee opt moment zodat ik hem kan helpen met eten enzo en beetje opruimen
en ja idd de wereld gaat gewoon door zo raar want eigenlijk wil je het op sommige momenten niet maarja het moet gewoon en het scheeld dat ik caithlyn heb hoor anders wast heel anders gelopen denk ik....

ja gaaf he die positieve test:) helemaal geweldig voor je meis en nu geef ik je wat geluk*********** ********** ************* zodat alles goed mag blijven gaan hoe voel je je verdr??? de tijd vliegtwel voorbij ik ben morgen alweer 14weken maar voel me een dooie zak ben zooooo moe telkens maar gelukkig verder geen klachten jij wel ????en die echo kan je ook via de gyn krijgen daar zijn ze sneller vaak met 7weken ongveer dus maak je meer kans mss, ik ben de 4e van aug uitgeteld ben zo benieuwd wat we nu krijgen

nee ben druk aant na denken over de verjaardag had het over 2dagen verdeeld want disndags is ze jarig maar wist dat sommige niet konden en had dus ook op de uitnodigingen zaterdag gezet en ja hoor je raad het al nu komt iedereen op zaterdag bijna alleen aan mijn kant thuis niet grrrrr maja wij hebben hele leuke kaarten laten maken voor haar

hier voor   en achterkant even

jullie ook al ????wat gaan jullie verder doen??

nou ik ga ook lekker mn bedje opzoeken pff normaal lig ik er niet voor 11uur in ma nu bah bah ff wennen haha ben benieuwd wat ik morgen weer krijg

liefs en truste

knuffel voor je kids

(K)

Terug
Bovenaan