Voor patricialut

A

Anoniem

Guest
Heeey,

Op deze manier praat het eventjes wat gemakkelijker dan iedere keer naar 2 topics te moeten.

Echt wel toevallig hoor dat we op dezelfde dag gestopt zijn met de pil, en ook allebei het smerige zooitje hebben meegemaakt haha.

Vind het echt heel erg voor je dat je een miskraam hebt gehad. Kan me niet voorstellen hoe erg dat moet voelen. Ik hoop ook dat je deze keer snel zwanger zult zijn en dat je de 9 maanden kan uitzingen.

Hoe oud ben je eigenlijk? Waar kom je vandaan? Getrouwd? Wat voor werk doe je?

Liefs, Maaike

hoi hoi

ja het was idd een moeilijke tijd maar ja leven gaat door he
nou ik ben nog een jonge dame haha word bijna 22 woon samen en ben nog niet betrouwd haha
en jij/u
ik kom trouwens uit ede

groetjes

Hoi Dames,

Ik ben 1 dag later gestopt met de pil dan jullie.   Is wel erg toevallig allemaal.
Ik hoop dat het voor jullie snel raak is.

Groetjes Debbie

hoi debbie

nou hoop dat het bij ons allemaal snel raak is haha

en is het je eerste kindje?

groetjes

Ja het is voor ons de eerste dus ben erg nieuwschierig hoe alles gaat verlopen.
Zou het leuk vinden als we elkaar op de hoogte houden omdat we ongeveer op dezelfde dag zijn gestopt met de pil.

Groetjes Debbie

ja idd lijkt mij ook wel leuk en u heeft dus de ervaring haha nog tips voor ons?

kus

Hoii,

Ik ben nog maar net 20. Maar mijn vriend is al 26, dus vandaar dat we er toch wel bewust voor kiezen dat ik een jonge moeder word, wat ik absoluut niet erg vind haha!
Ik kom uit Vlissingen en ik woon daar sinds een jaartje samen. We hebben er een appartementje gekocht!

We beginnen overigens pas na de zomer voor ons eerste wondertje. Ik moet namelijk ergens in augustus/september nog geopereerd worden, dus eerst dat, en daarna voor ons wondertje!
Is wel lang wachten hoor!

Maar gohh echt toevallig zeg dat er weer iemand op bijna dezelfde dag is gestopt met de pil!!!
Kunnen we elkaar een beetje ondersteunen, en lekker kletsen haha!

Liefs, Maaike

heej maaike
ff een vraag je bent nu gestopt met de pil toch is dat wel verstandig dan
want het kan zelfs binnen een maand al raak zijn he
maar je mag me wel toevoegen op msn of heb je dat niej?

groetjes

Terug
Bovenaan