Hoi hoi
Wat lief (en leuk die varkens)
Het gaat zn gangetje. Rustig aan en dan komt het goed. Het scheelt ook wel dat Bert nu lekker vrij heeft.
We hebben Yoëll een week lang kindival gegeven in de avond, maar zonder succes. Het was een rampen week. Met afgelopen dinsdag als toppunt. 5 kwartier aan het krijsen en huilen en niets hielp. Bert was voetballen dus ik mn moeder gebeld, die wilde meteen komen, maar ik wilde niet (ja ik ben stom!). Heb Yoëll wat warms aangedaan en ben naar de voetbal met hem gewandeld, na 20 minuten sliep hij. Weer terug naar huis gewandeld en in de gang werd hij weer wakker.... weer gillen en krijsen. Toen wist ik het niet meer, kon alleen maar huilen. Tja voelde me stom ofzo, het voelde alsof ik mn eigen kind niet begreep. Ik wilde hem naar mn moeder brengen, maar Bert wilde hem bij zich houden. Uiteindelijk hem om 23.30 een fles gegeven (nog eens 180cc ach wat geeft het) en is hij om 00.30 in slaap gevallen, in zn eigen bed. Om 2.30 werd hij huilend wakker en hem bij ons genomen, toen sliep hij tot 6.30. Heel de woensdag was hij rustig en ik moest bij de ha wezen dus gelijk gevraagd. Hij adviseerde zetpil te geven om uit te sluiten dat het geen pijn was.
Afgelopen nacht heeft hij met zetpil geslapen, maar werd 23.15 huilend wakker. Heb hem weer in slaap gekregen. Toen kwam hij 2.30 en kregen hem niet meer in slaap in zn eigen bed dus bij ons genomen en dat ging goed.
Voor ons in ieder geval even geen kindival meer.
Tja en morgen mn laatste daggie (wel alleen maar ja) en dan lekker vakantie. Heb er echt zin in en ga zo weinig mogelijk geplands doen. We zien wel wat we doen en doen we niets dan doen we niets de eerste paar dagen. En in Disney gaan we zo veel mogelijk genieten.
We hopen uitgerust en met een zefstandig lopend en doorslapen kind terug te komen (hihi)
Yoëll zette vandaag tot een paar keer toe twee pasjes los JEEEJ
Dus bij deze alvast TOT VOLGENDE WEEK!!
Pauline