Voor Pauline(bert)

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Kunnen wij misschien een ieniminieforumdag in Frankrijk houden. Ik heb net op een strikt geheime locatie geboekt voor het de week van 10 september! Wanneer ga jij? Of gingen alleen je schoonouders? Ik weet het niet meer.

Annemieke

10 september is hier DE dag van yoëll hahaha
Dit jaar gaan we niet meer op vakantie, ja wat we al geboekt en betaald hebben, maar verders niet.
We gaan namelijk verhuizen JEEEEEEEJ. Over 2 weken staat er een bord in de tuin jippie jippie

Maar ehh volgens mij wonen we vlakbij elkaar, dusse een mini forumdag is geen probleem lijkt me

Knock knock annemiek
Ben je nog in de buurt van je computer??

uhh, heb ik wat gemist?
Ik weet dat jullie naar een makelaar gingen ofzo, maar hebben jullie al wat gevonden dan? En zo ja, waaaaaar? En zijn er foto's van (funda ofzo).
JE kan het ook mailen als je het hier niet wil dumpen.
VERTEL@!!!!

Makelaar is geweest en heeft verteld hoe op het dit moment met de huizenmarkt is.
Wat we kunnen vragen voor het huis, wat we minimaal moeten krijgen enz enz
Dus Bert heeft over 2 weken vakantie en gaat dan de buitenkant (voor) nog voor een deel verven en dan kan het bord de tuin in.

We hebben al wel meerdere huizen gezien, maar in ieder geval eerst verkopen en dan kopen. Maar al wel heel erg, we hebben een mooi huis gezien en zaten gister al plannen voor de tuin te maken, grind eruit gras er voor in de plaats, speeltoestel erop enz enz hihihihi
Ik zal je wel even mailen.... grrr normaal kan dat over msn maar krijg hem niet aan de praat grrrrr

Terug
Bovenaan