Voor Pauline, Sunyra en (ik geloof) stepanie

A

Anoniem

Guest
Lukas moet over twee weken naar het ziekenhuis voor zijn neusamandelen en het doorprikken van zijn oortjes (gelukkig geen buisjes). Hebben jullie nog tips voor me?

Jullie hebben het al een keer doorgemaakt.

Annemieke

spannend he... ik heb geen tips voor je, Milo moest nuchter zijn, dat was wel een uitdaging omdat hij nogal veel honger heeft, maar verder is hij er alleen maar erg gelukkig van geworden! Ik heb geen ervaring met amandelen, ik heb wel begrepen dat dit een stuk heftiger is dan buisjes. Het schijnt ook veel pijnlijker te zijn. Veel waterijsjes in huis halen dus! Alvast heel veel sterkte, hij zal er echt beter door worden!

hey meis,

vervelend he.....maar voor je het weet is het voorbij...

Haal in ieder geval ijs in huis wat je knulletje lekker vind...das wel zow lekker

Yoëll heeft wel buisjes gehad dus ik weet niet zoveel van neusamandelen....die staan nog wel op ons lijstje maar daar wou onze KNO arts nog ff mee wachten....

Probeer zelf in ieder geval die dag rustig te blijven.....de kids vernemen veel aan je....Ik ben ook niet meegeweest dat Yoëll onder narcose moest, Harald is mee geweest naar binnen omdat hij veel relaxter was als ik en anders zou hij gaan protesteren zei de arts....ik ben wel naar de uitslaapkamer geweest alleen en dat vond ik in eerste instantie toch wel errug raar want ze huilen toch best hoor als ze ontwaken uit de narcose....tenminste mijn Yoëll en Yoëll van Pauline ook....

Neem wel een knuffeltje of iets dergelijks mee maar goed daar denk je vast zelf ook wel aan...en natuurlijk bij thuiskomst een klein kadootje hahaha

Pfffff ik leef echt met je mee hoor...ik weet nog hoe ik er tegen aan zag...maar meis achteraf valt het echt mee....de 5 minuten dat ie geholpen word lijken wel 5 uur als je daar zit te wachten....maar in principe breng je hem ff weg en kun je direct weer naar hem toe....