Voor Pauline!

A

Anoniem

Guest
Hoi Pauline,

Meissie,je moet je niet schuldig voelen joh.Nu kan jullie effe lekker bijtanken en ben je morgen weer de allerliefste mama voor je heerlijke ventje.Want wat is het een heerlijk jochie!!Geef niet hoor meid,mama's zijn ook maar mensen weet je.

Veel liefs en lekker slapen
                                                                    Dikke kus Kitty en Tess

Hoi Pauline,

Daar sluit ik mij helemaal bij aan hoor! We hebben heel veel aan je gedacht vandaag en je weet het, onze deuren staan open hoor!!

Groetjes, Marieke en een hele dikke knuffel van ons en een extra grote voor Yoëll, ik smolt toch wel heel erg hoor toen hij donderdag zo tegen mij aan kwam kroelen!!

Begrijp ik goed dat Yoell uit slapen gaat?????!!!!!!! Ik hoop dat je kunt slapen want het heeft mij weken gekost om zelf weer door te slapen. Maar goed, als je moe bent slaap je wel...

Knuffel Renske

En... lekker geslapen? Hopelijk lig je nu nog lekker warm in je bedje te slapen. Het is je echt gegund hoor een beetje bijslapen!
Liefs NElleke

Ik hoop dat ze ook nog stilletjes ligt te dromen.
Liefs Kitty en Tess

Geloof dat ik iets gemist heb,..

Maar als ik begrijp dat Yoell aan het logeren is zodat mama lekker een figuurlijke "luier" dag heeft en heerlijk kan uitslapen dan is het je écht gegunt!!
Het is heel begrijpelijk dat die gebroken nachten je helemaal slopen.. En even aan jezelf denken is helemaal niet iets om je schuldig over te voelen! Daarbij heb je nu twee vliegen in één klap.. Yoell een gaaf dagje uit en mama lekker bijtanken, heerlijk!

Ik zou vanmiddag maar eens naar die pannekoekenzaak gaan hihi..

Esmé mv Kay

Nou mama en papa hebben heerlijk geslapen, maar opa en oma hebben een week nodig om bij te komen ben ik bang haha. Wel was het even slikken toen ik mn bed in stapte en dacht aan dat lege kamertje naast me, maar het was ook heerlijk om vamorgen vanzelf wakker te worden.

Ieder uur was hij wakker en om 6 uur er  compleet klaar mee. Dus daar zat opa dan met een wakkere yoëll en een voetbal (hihi)
Vanmiddag gaat opa nog lekker met hem skaten en wij..... naar open huis van JA CISSY!!!! nummer 8

Pauline

Terug
Bovenaan