Voor pauline

A

Anoniem

Guest
Hoi Pauline,

je hebt het waarschijnlijk al helemaal uitgelicht op het forum maar ik kon het niet terug vinden;
wat was er met Yoell?????

Ik lees net dat het slapen beter gaat, heeft hij buisjes gekregen???

Als dat zo is, hoe kom je erachter dat hij dat nodig had of anders hoe ontdekte dat er iets mis was. Ik snap dat het nachtelijke spoken genoeg aanleiding is om te cocluderen dat er iets mis is........... hier gaat het ook nog steeds op en af....

Nou ik hoor het wel

Groetjes Renske

het is natuurlijk concluderen.

Mijn interesse is nu helemaal opgewekt omdat zodra Meike maar even een snotneus heeft ze niet meer slaapt. Ze kan alleen rechtop inslaap vallen. als ik haar weer terug leg is ze zo maar weer wakker maar wel gillend, je hoort de pijn gewoon.....

Nou ja, ik hoop dat je kunt reageren en dat je mij kunt vertellen (want ik vind het balen dat ik niet weet waardoor het nu zo goed gaat) wat Yoëll wonder was...

Groetjes Renske

Hoi renske
Sorry was er effe niet het weekend (hihi)
Yoëll sliep vanaf 4 weken door, tot hij met een maand of 4 een oorontsteking heeft gehad. Daarna is de ellende begonnen zeg maar. Slecht slapen, 's nachts wakker, veel zn handen op zn oortjes als het waaide en de laatste weken viel hij heel vaak met lopen, ookal was hij net wakker. Steeds naar de HA en kreeg hij neusspray en weer een keer antibiotica voor een ooronsteking. Om ons heen hoorde we van steeds meer mensen, dat hun kind ook last had van de oren en werd geholpen, toen was het over.
We zijn dus naar de KNO-arts gegaan en die concludeerde dus vocht achter zn trommelvliezen en zn neusamandel was glazig en gezwollen. Hierdoor kon hij dus zn speeksel ook niet goed verwerken (tja hoe noem je zoiets) en dus ook als hij tanden kreeg, hij extra veel kwijlde. Het vocht achter zn trommelvliezen gaf dus een bepaalde druk op zn oren, die hij opbouwde zodra hij in bed ging. Hij heeft dus al die tijd pijn gehad aan zn oren.
Afgelopen dinsdag is zn neusamandel verwijderd en is er in beide trommelvliezen een gaatje gemaakt, zodat de druk van de oren kan.
We hebben 2 goeie nachten gehad nu, maar de andere nachten is hij niet echt wakker geworden. Hij huilt dan heel hard en staat rechtop in bed, maar is niet wakker.
Wijzelf denken dat hij droomt over de ingreep en alles er omheen, want het was best heftig. Dat heeft ook zn tijd weer nodig.
We merkten al wel meteen dat hij veel minder moeite hoefde te doen met ademhalen door zn neus als hij slaapt met zn speen, het klinkt veel vrijer allemaal. En zn oren is afwachten of het geholpen heeft. Over 5 weken moeten we weer terug voor controle en gaan ze kijken of het effect heeft gehad. (ik hoop het, want dit wil ik ff niet meer mee maken)

Zo een heel verhaal meteen hihi, maar als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan om ernaar te laten kijken en anders naar de KNO-arts. Ook Yoëll van denise (sunyra) heeft een jaar lopen tobben met zn oortjes en de nachten en dat gaat nu ook stukken beter.

Pauline

Hoi Pauline,
ff een korte reactie want de dames gaan zo in bad en in bed. We hebben net gepicknickt in de woonkamer, errug gezellig met twee kindjes

Bedankt voor je uiteenzetting. Hier heb ik wat aan. Meike wordt dus gillend wakker, dan krijgt ze een slokje drinken en gaat ze wel weer slapen. Als zij ook vocht achter de trommelvliezen heeft dan wordt de druk afgenomen door het drinken. Ze woelt ook enorm in bed....

Maar kwijlen, ernstig, aan d'r oren zitten als het waait, dat doet ze niet maar dat hoeft ook niet. Ik ga vd week toch maar weer rondje ha doen. Zij heeft met 5 maand RS-virus gehad en is daarna doorlopend verkouden geweest tot aan juni. Dus kort gezegd, bijna 7 maanden aan ééngesloten. Maand juli en aug waren subliem, zelfs doorgeslapen totdat ze dus weer verkouden werd en dat nu nog is, alweer 1,5 maand. Ze heeft drie oorontstekingen gehad die we zeker weten want het schijnt dat ze ook sluimerende ontstekingen heeft. Ze heeft ook maar één keer koorts erbij gehad...

Bedankt dat je dit met mij wilde delen. Ik hoop dat Yoëll snel de boel achter zich kan laten en heel de nacht kan koezen zonder te staan in zijn slaap.

En tja Meike, die moet ook maar snel opknappen want ze kan zo halfbakken zijn, zielig......

Pauline, fijne avond.....

Groetjes Renske

Terug
Bovenaan