Voor Paulinebert

Hee hoi, ik had eerst al gekeken of je op msn zat, maar je bent er niet (of je staat gewoon (net als ik heeeeel vaak) op offline terwijl je er wel bent).
Maar mijn vraagje is:
Jij zet hier wel eens een foto neer met effect. Net of de foto open-gekrast is zeg maar. Ik zag er net ook één van Prisje die heeft allemaal sterretjes als omlijsting. Doe je dit ook met Picasa??? Ik heb Picasa namelijk helemaal opengeplozen, maar ik kan niets ontdekken wat hierop lijkt....
Groetjes happyM.

ohhhhhhhhhh weer vergeten tekst te kopieeren, kan ik weer opnieuw gaan typen. Nou dit stond er ongeveer:

Ik zal hier ook maar even op reageren, nu ik toch bezig ben. Pauline ligt waarschijnlijk te slapen. Alvast wat uurtjes pakken voor de komende nacht (sterkte meid!!)
Dat bewerken van de foto's kan met Paint Shop Pro 9. Zijn vast wel meer programma's die dat kunnen, maar picassa volgens mij niet.
Liefs Nelleke

hoi
ik gebruik het programmatje photo frame show   is echt super makkelijk(ik ben namelijk geen held met computers )
die kan je bij google in typen en downloaden de rest wijst zijn eigen uit
groetjessssss priscilla

Inderdaad, pauline was aan het voorslapen hihi. En het is niet nodig geweest voor deze nacht.
Ik doe dat inderdaad met paint shop pro.
Met Picasa kom je (ik tenminste) niet verder dan een collage.

Terug
Bovenaan