voor pauwtje

A

Anoniem

Guest
He Pauline,

Ik zat net even te neuzen bij het maart 2008 forum. Jij was daar ook al geweest zag ik. Wat gaat de tijd toch snel he. Vorig jaar rond deze tijd keuvelde wij ook over het zwanger zijn. En toen namen er ook dames afscheid. Dat is en blijft echt rot. Maar ik wilde alleen even zeggen dat alles zo snel gaat.

Kom je ook 8 september naar Eindhoven? Ik zal er dan ook zijn. Dan zijn we de enigste die ook op het maart 2007 forum van forumplaza zitten.

Groetjes Linda

hee, wat leuk, speciaal een berichtje voor mij  Ja, wat gaat de tijd snel he, nu alweer een maart 2008 forum. Vorig jaar rond deze tijd had ik net mijn eerste termijn echo gehad, zucht....

Een vriendin van mij is  maart 2008 uitgerekend  en ik heb haar gewezen op het forum. Ben benieuwd of ze net zo verslaafd  wordt al ik, hihi. Trouwens,  mijn forumverslaving is pas na de geboorte van yanick heel erg geworden,  toen ik zwanger  was reageerde ik maar heel weinig.  

Ja, ik kom ook 8 september! Zijn we dan de enige afgevaardigden van de maart mama's?

groetjes, paulien

Ha,

Ik was pas later actief op het zwangerforum. Vond het in begin heel eng omdat ik net een missed abortion had gehad.

We zijn waarschijnlijk niet de enige van het maartforum. Ik bedoelde van het maartforum op forumplaza. Daar zijn we de enigste 2 van.

Ik had rond deze tijd al 3 echo's gehad, vanwege de missed abortion. Wel heel leuk om die echo's nu te zien. Je ziet er gewoon niks op eigenlijk.

Leuk dat je 8 september ook komt, ik zal er ook zijn. Ik woon er trouwens ook heel dicht bij.

Tot 8 september, klesten we hier nog gewoon even verder.

Groetjes linda

Terug
Bovenaan