voor peet

A

Anoniem

Guest
he peet

ben je al ongi?? ik vind het zo knap dat je niet de hele dag loopt te testen!! ik zou gek worden van de spanningen!!

liefs janine

Hoi Janine,

Ik heb van de week nog een test gedaan en die was zoals ik al verwachte negatief.
Ik ben nu gewoon een beetje bang dat ik geen eisprong heb omdat ik niet ongesteld wordt, maar wel heb ik regelmatig kramp in mijn buik.
Gisteren dacht ik nou nu wodt ik ongi had echt een ongi kramp maar nee hoor 30 uur later nog niets.
Volgende week plan ik wel een uitje naar de HA.
Ik hoop wel dat ze wat doen en niet zeggen kijk het nog maar even aan.

Hoe is ie met jou??
Genoeg geklust?

-X-
Peet

hoi hoi

als je geen eisprong hebt gehad, word je wel gewoon ongesteld hoor. helemaal als je een  regelmatige cyclus hebt. ik vind het toch een beetje vaag, negatief en toch buikpijn en overtijd. maar je hoort wel vaak dat een week later pas positief is, soms wel pas bij twee weken overtijd!! ik duim voor je!! anders toch maar naar de HA.

wat het klussen betreft: dat zit prima. ben zo blij met mijn cyclus, mijn ei kondigt zich al vroeg aan en dat duurt haast een week. we doen ons best!!

liefs janine

Hoi Janine,

De rede dat ik bang ben dat ik geen eisprong heb is dat ik een uitdraai van de HA heb gekregen problemen met zwanger worden.
Hierin staat een stukje over de eisprong:
Bij een regelmatig menstruatiepatroon is er bijna altijd een eisprong ongeveer 14 dgn voor het begin van de mentruatie. Als u weet wanneer uw volgende menstruatie komt, kunt u uitrekenen wanneer u een eisprong kunt verwachten. Als uw menstruatie patroon heel onregelmatig is bestaat de dat u geen eisprong heeft. Als u nooit menstrueert, is de kans op een eisprong zeer klein. (info bron NHG-patiente fonds).
Snap je hem!!!!

Maar goed ik geef zeker nog niet op, ben pas net bezig.
Alleen gaan we 16 september op vakantie met mijn ouders en mijn schoonvader.
Had het wel heel erg leuk gevonden als ik of al zwanger zou zijn of in ieder geval lekker kon gaan klussen ervoor.

Ik hoop voor jou dat het raak is deze keer.
Zou leuk zijn als jij en Nic samen doorgaan naar het volgende forum.
En gezien het aantal zwangere deze week, het is goed raak leuk hé, onze tijd komt nog.

Gr.
-X-
Peet

oh, ik dacht da je regelmatig ongi was, stom van mij. maar je weet maar nooit he? deze maand is het idd bij heel veel raak, mischien gaan we wel met zijn allen naar het volgende forum!!

hou ons op de hoogte, succes,

liefs janine

Terug
Bovenaan