voor peterselie!! en anderen die mij kunnen helpen?

A

Anoniem

Guest
hoi peterselie

Wat jammer dat jij ook een miskraam heb gekregen. Hoe lang was jij zwanger dan?
Ik weet echt niet meer wat mijn lichaam aan het doen is. een paar dagen geleden dacht ik dat het bloeden bijna over was en even later kreeg ik buikpijn. De verloskundige had gezegd dat ik bij buikpijn moest bellen maar dit waren niet echt krampen zoals het voelde Die heb ik dus niet gebeld. Later bleek het mijn stoelgang te zijn
En nu ben ik ook verkouden erbij. en de buikpijn is vrijwel weer weg. Maar nu verlies ik ook weer stolsels(dit was ook al 4 dagen niet meer gebeurd) en vanochtend voelde ik het weer echt vloeien en dit is al zeker   een week niet gebeurd, Dat ik dat voelde. Sorry geen smakelijk verhaal!!
Moet ik nou toch de verloskundige bellen of naar de huisarts gaan. Kan je mij helpen en zo'n curretage gebeurd dat in het ziekenhuis of bij de verloskundige

Liefs Danielle

hoi

Wat vervelend voor je dat je dit moet doormaken.
Je kunt naar de huisarts gaan en je verhaal vertellen waarschijnlijk wordt je dan doorgestuurd voor een echo . Mocht je kindje niet meer leven (ik duim voor je dat het niet zo is) dan kan je gecureteerd worden dit gebeurd in het zieken huis onder narcose .Ik hoop voor je dat alles goed is

heel veel sterkte
groetjes Corina

Terug
Bovenaan