Voor petra en ellen

Hoi lieve Petra en ellen,
Ellen ik loop de hele dag al aan je te denken en ik kon het niet laten om te kijken of er al nieuws van je is! Wat ontzettend super balen. Ik begrijp wel een beetje wat je voelt maar na tien weken is toch weer heel anders. Laat snel wat van je horen als je er klaar voor bent, ik maak me echt zorgen!

Petra tof om ook weer van jou te horen. Ik heb even niet meegelezen maar het gaat nu beter dus ik ben weer niet weg te slaan. Het is hier te leuk! Hopelijk wordt je totaal niet ongesteld maandag! Maar je kent je lichaam zelf waarschijnlijk het beste! heb je al wat uitslagen van jullie onderzoeken?

Met mij gaat het best goed. Ik ben er voor zover dat kan wel weer een beetje overheen. Het jammere is alleen dat het onschuldige van zwanger worden weg is. Maar ik heb goede hoop. Ik ben alleen totaal ontregeld geloof ik. Ik heb nog geen eiersprong gehad denk ik en ik schat dat het zwangerschapshormoon sinds 26 juni weg is. Volgens de gynocoloog begint je cyclus dan weer. Dus voor de zekerheid ben ik al flink bezig!!
Tot snel want ik blijf nu weer lekker hangen, mijn afscheid heeft maar 1,5 week geduurd (echte held). Oja petra mijn email is sanvriens@yahoo.com

Doei liefs san,
Ellen heel veel sterkte!!
 
Hoi san!

Fijn,dat het wat beter met je gaat!had blijkbaar het goede adres maar om een of andere reden kwam het niet aan...
het ongi gevoel komt en gaat en de roze afscheiding wat begon met een pietsie bloed (na het klussen) is weer verdwenen.
we wachten maar af...heb verder helemaal geen verschijnselen.wel wat stress rond het huis (financiering komt w.s deze week rond;huisje gekocht in vinkeveen) dus mischien komt de ongi daardoor ook wel later. 27 juli hebben we de uitslag van alles,we zien het wel.

ik begrijp je wel,hoor! ik heb nu ook helemaal zoiets van;het is en blijft een wonder als je zwanger raakt en blijft,vooral nu het wat langer duurt.al zijn wij nog geen jaar bezig.
ik heb w.s ook een heeele vroege mk gehad vorige keer(2dgn overtijd) maar ik kan me nog enigszins herinneren hoe het was toen het bij mij met 3 maanden gebeurde.(toen was ik 18 en aan de pil en er niet klaar voor,andere situatie,maar niet leuk)
maar we weten dus dat we zwanger kunnen worden allebei! we houden hoop he?
Rustig aan,meis en onze tijd komt nog!
ook voor jou Ellen!!
gr. en liefs,
petra
 
Terug
Bovenaan