Voor Petra uit H

Jeetje, wat kan mijn lijf toch raar doen. Vandaag is mijn NOD, maar vrijdagavond had ik ineens een ietsiepietsie bloedverlies. Daarna niks meer, tot vanochtend, toen had ik ineens wat roze afscheiding. Dacht dat mijn ongi er nu echt wel aan kwam, maar dus niet. Het is nu weer helemaal over. Wat moet ik hier nou weer van denken??!!??
 
Je lijf kan je gigantisch in de maling nemen.
Ik zie dat aan mezelf: ik kon zowat op het uur uitrekenen wanneer ik ongi werd, maar sinds we proberen om zwanger te raken kan ik niet meer van mijn lijf op aan.
Elke maand ben ik wel een paar dagen over tijd.
Na een paar dagen na mijn NOD heb ik dan een klein beetje bloedverlies, maar zet het niet door. Na ong. anderhalve dag zet het wel door.
Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Aan het begin van de maand lukt dat redelijk, maar de laatste dagen voor mijn NOD moet ik er ontzettend veel aan denken, wat natuurlijk heel normaal is, omdat je zo graag wil.
 
hallo simone
het zou inderdaad mogelijk zijn dat je lichaam je in de maling neemt maar het kan ook zo zijn dat je net innesteling heb gehad. als je van de week niet ongesteld word zou ik van het weekend een test doen dan weet je het zeker.
hou je ons op de hoogte.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan