voor Petra uit H

Hoi Petra,

Slaap je al??

Ik heb nog een vraagje voor je dat heb ik getypt bij het mailtje dat Oby vanmiddag ik geloof om 14.38 uur aan ons richtte wil je dit nog beantwoorden?

Alvast bedankt,
groetjes: Chili

het lijkt idd wel alsof er storing geweest is..had al een berichtje hier neergezet en nu is het weg...
maar even opnieuw; die zeurderige buikpijn heb ik meestal wel,in elk geval de laatste keer,maar het voelt toch weer anders.erg emotioneel en vanmiddag zelf een ader op mijn tepel en jeuk...maar dat zal de warmte zijn;zit in het zonnetje,pfoe wat heet...
het wil niet zeggen dat bij jou je ongi eraan komt hoor!!! heleboel hebben dat terwijl ze zwanger blijken,hopelijk is het bij ons ook zo...
wel zin in andere dingen opeens,maar dat kan toch ook met je ongi te maken hebben.... ik weet het echt niet,straks hou ik mezelf weer voor de gek!!!
wat moeten we nou toch?? ja afwachten,maar.....

gr.petra

Hoi Petra,

Ik wilde gisteren nog voordat de iedereen op de verjaardag van mijn man zouden komen nog rustig hier wat lezen en typen maar niks hoor de pagina was niet te bereiken ik schrok me een hoedje!!

Ben net meteen gaan kijken of het nu wel weer lukte en heb de hulp van man lief ingeroepen ik WIL NU lezen haihaiihii Ik moest net denken dat ...stel: dat het niet meer zou lukken om op deze site te komen en dat hij bv zomaar plotseling is opgeheven ofzo(Doem senario!!) dan zou ik dus nooit meer te weten komen hoe het met iedereen zal aflopen werd er echt ff niet goed van ik vind het hier zo leuk en leef elke dag met iedereen mee in goede en in slechte tijden en je moet er toch niet aandenken dat je dus je hele leven! af moet blijven vragen is Petra nu al zwanger of hoe is het met Inge of noem maar op.. was net zo blij dat ie het weer doet poeh!

Ik hoop inderdaad ook dat het niks te maken heeft met een naderende ongi die buikpijn, moet zeggen dat ik er vandaag (zo goed als) geen last meer van heb gehad ben nu weer aan het werk en heb het te druk om er op te letten moet ik eerlijk zeggen.

Ik heb soms wat hoofdpijn, en normaal eigenlijk nooit, en heb pijnlijke borsten, vooral s'-avonds doen ze zeer, maar dat heb ik altijd wel,
en hoe is het nu bij jou?

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan