Voor Petra

Hoi Petra,

Bedankt dat zo snel reageerde op die bloedtest!!! Het zit namelijk zo. Ik ben meer dan 2 weken overtijd. heb 2 testen gedaan en beide waren negatief. (heb altijd hele regelmatige cyclus gehad)Heb al 2 keer huisarts gebeld en ze zegt dat ik moet afwachten. Nu ga ik vrijdag bij haar een test doen. Ik vroeg haar ook of een bloedtest zin had en ze zei toendat ik dan 3 weken op de uitslag moest wachten. Dat is toch heeeeeeeeeeel vreemd. En een echo kon ik ook laten maken bij de gyn, maar daar was misschien nog niks op te zien.
Tis toch niet normaal dat je zo lang op alles moet wachten????
ik wil eigenlijk gewoon nu en vandaag weten of ik nou zwanger ben of niet.....zucht
Ben er ook bijna zeker van...voor mijn gevoel dan...dat het vrijdag weer negatief is....... Wil gewoon verder geholpen worden.
 
Owh,vandaar...tja ik heb wel ooit wat op tv gezien dat bij sommige de hormonen laat veranderen of niet zo duidelijk en dat daarom tests negatief uitvallen terwijl de persoon toch zwanger is,dus...vervelend genoeg zal wachten wel het antwoord zijn...
 
Jij moet dringend naar een andere huisarts toe hoor.

Als je 's morgens bloed laat prikken heb je UITERLIJK de dag nadien 's morgens de uitslag!!!!!!!!

Ik had ook 4 negatieve zwangerschapstesten en had ook een heel regelmatige cyclus. Ook bij mij heeft de bloedtest zekerheid gegeven.

Succes, enne... dring maar aan bij je huisarts!!
Het enige wat zij moet doen is bloed prikken en de Hcg waarde in je bloed laten bepalen en de datum van je laatste maandstonden vermelden.

Eva
 
ik wordt eerlijk gezegd een beetje ongeduldig van jouw ongeduldige anoniem! doe toch ns rustig mens! hier zijn vrouwen die zwanger zijn en willen genieten en rust willen hebben en geen stress en gezeik aan hun kop van iemand die altijd NEGATIEVE testen heeft. ga dat lekker ergens anders botvieren.
en kom terug als je test POSITIEF is.
de groetjes.
 
hallo
bij mij waren de testen ook negatief en ben naar de gyn gegaan en die heeft een bloedtest gedaan kon twee dagen er na weer naar hem toe en toen bleek ik wel zwanger te zijn.
het is lastig als je in onzekerheid zit en dat je dan z`on re krijgt van hier boven dat vind ik gemeen.
als je huisarts niks wil doen vraag dan een verwijs nar de gyn en anders bel er zelf heen.
succes en ik hoop dat alles goed komt.
groetjes mirjan
 
Terug
Bovenaan