Voor Petra

Hoi Petra

Bryan is van 17 januari, dus net 3 maanden. Rijstebloem mag pas vanaf 4 maanden. Zou ik het al kunnen gebruiken. Op het cb raaden ze alles af, ik mag ook pas met 6 maanden met bijvoeding beginnen.

Groetjes sandra
 
Hoi, bij mijn oudste 4jr mocht je vanaf 3mnd al nutrix geven!!!

Gewoon weer een nieuw regeltje vanaf 4mnd, net als met bijvoeding pas vanaf 6mnd nu dat was vanaf 4mnd.

Ik zou het gewoon proberen, ga ik ook doen als mijn dochtertje het met 13 wkn niet s'nachts red.

Groetjes Petra mmv Dominique en Caitlin 1mrt2006
 
Ik heb het vannacht gegeven, Mila is 9 weken.

Met resultaat, 06.00!



s Middags 30 cc geprobeerd, kijken hoe ze reageerde, ze smulde, met vanillesmaak.

Geen problemen, dus zou gewoon testen.







 
Hoi,

Ze raden inderdaad aan om met bijvoeding te starten vanaf 6 maanden. Nu moet ik zeggen dat ik alles niet zo nauw neemt hoor wat het CB zeg. Mijn dochtertje is bijna 4 maanden en ik ben van de week begonnen met rijstebloem in haar laatste flesje, en ze vind het heerlijk! En ze slaapt als een tierelier 'snachts. En we zijn ook begonnen om haar aan een fruithapje te laten wennen. Erg leuk!
Ik zou het gewoon proberen hoor, ieder kind is weer anders. En vroeger gebruikte ze ook Molenaars kindermeel, en wij zijn ook groot geworden.

Succes!
Groetjes van Elly
 
Hoi Sandra,

Ze geven als advies om te wachten met 6 maanden met bijvoeding. Dit ivm allergieen ed.
Onze dochter heeft voeding voor koemelkallergie en dan begin je met bijvoeding pas met 6 maanden. Maar rijstebloem mocht ik ook gewoon geven. Het maakt niet veel uit als het eerder is, wij zijn er ook met 3,5 maand mee begonnen. Als je merk dat hij het niet goed pakt dan zou ik ermee stoppen. Maar je merkt zelf eigenlijk wel dat hij meer nodig heeft om de nacht door te komen. Het is het proberen waard.
Let er wel op dat je een speen met een groter gat nodig heb.

Groetjes Petra
 
Terug
Bovenaan