voor Phira (Nelleke)

A

Anoniem

Guest
Hoi Nelleke,

Ik werk bij ABAB accountants. Ik zit in een tuinbouwteam en dat is erg leuk. In welke sector ben jij actief?

Groetjes,
mama van Tijs

Ik zit ook in de agrarische sector.
Onze vestiging heeft ongeveer 1/3 agrariers en 2/3 MKB. Ik zit op de afdeling waar (bijna) alle agrariers zitten en ook een deel MKB-ers. Dus ik heb met beide te maken.
Erg interesant dus.
Ik vond het erg grappig om te lezen dat jij hetzelfde doet als ik, want de meeste mensen gaan heel wazig kijken als ik zeg dat ik assistent-accountant ben (of misschien kijken ze wazig omdat ze het zich niet kunnen voorstellen bij mij, dat kan natuurlijk ook).
Ik dacht dat je mijn reactie niet meer gelezen had, dus leuk dat je nog even reageert!
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke,

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Het wordt gezien als een erg stoffig beroep. Maar het is alles behalve, toch!
Ik zit eigenlijk alleen 's avonds achter de pc thuis, aangezien deze bij ons op zolder staat. En dan ga je er overdag toch minder snel achter zitten.

Ik wens je veel plezier op vakantie. Wij krijgen volgende week vakantie, maar we blijven lekker thuis. We hopen dat het hier toch nog mooi weer gaat worden.

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan