Voor Phira

Voor degenen die denken dat ik Marieke strak genegeerd heb..hihi nee hoor, ben even op msn geweest... Ik begin alleen altijd onderaan met bijlezen, dus had haar berichtje gewoon niet meteen gezien (ben nu nog steeds aan het bijlezen..pfff)

En Marieke, gister had ik het over deze foto: (gelukkig dus toch de goede in m'n hoofd gehad, hihi)

hahahahahhhaha, dit berichtje stond alweer op pagina twee. Maar die foto bedoelde ik ook!!!!!. Er is ook een leuke van Tygo en mamma bij de beren (alleen zie je de beren niet hhahahahaha).

Op mijn eigen toestel had ik de foto's iets verder af staan. Daar stonden de beren bij op... Maar ja.... die zijn niet meer.....

Enfin..... volgende keer beter. Bedankt voor je reactie en euh... meiden: Phira was me ècht niet vergeten hoor.... Ze zat netjes bij me op de msn hahahahaha....

Groetjes happyM.

Marieke is het ook niet meer gelukt door je zwager (was je zwager toch die IT'er)

Wat zal jij balen zeg, heb je je fototoestel nog niet door de plee gespoeld?? Zonder memorystick uiteraard

Pauline

Mijn vader is nog in het bezit van de camera. Hij is nog druk aan het proberen. Mijn zwager woont in Kampen en dat is voor ons anderhalf uur rijden. Hij is hier dus niet even voor de lol, maar plant vaak meerdere afspraken in één. Ik hoop dat hij gauw langs komt. Ik had ook al een tip gekregen van Annet (wondernetje) om eens met het toestel èn de chip naar een fotozaak te gaan, misschien dat zij nog iets voor me kunnen betekenen... Ik hoop het, stonden ècht hele leuke foto's op...

Nou ja, we zien wel. Het is het einde van de wereld niet. Ben al blij dat alleen de forum-dag erop stond en niet nog veel meer aan (misschien wel) belangrijkere foto's... Bevalling enzo????? Er zijn ergere dingen. Het is alleen best jammer.
Zodra het gelukt is om de foto's er nog af te krijgen zal iedereen het hier luidkeels van mij horen!!!!! hihihihi

Groetjes happyM

Terug
Bovenaan