Voor Phira

A

Anoniem

Guest
Lieve Nelleke,

Snap nu waarom je alles hebt ge-upt. Lees net het berichtje aan mij en zit er gewoon om te janken! Dit was helemaal niet mijn bedoeling geweest.

Dank je wel voor je reactie en dat het bericht maar weer snel op pagina 1000 staat!

Ook andere dames, dank voor jullie steun!

Groetjes, Marieke

Hey Marieke,

Dit berichtje is dan wel niet voor mij, maar nieuwschierig was ik wel. Heb alles even snel gelezen en je hebt helemaal gelijk hoor!!!! Ik heb zelf nog niet met Dean (8,5 mnd) gefietst en wacht totdat hij echt goed kan zitten. You go girl!

Groetjes,
Nelly.

Go Marieke! een fout is snel gemaakt en de dames op het voorjaar 2007 forum zitten waarschijnlijk nog vol hormonen!

Ook namens mij even heen opstekertje voor jou!

Annemieke

Joh, laat je niet gek maken hoor.
Weet je wat het is, waarschijnlijk zijn het daar ook allemaal hele aardige dames. Maar het nadeel van berichtjes typen is dat je er de toon niet bij hoort. En het is zo definitief. Een berichtje kan zo 10x over gelezen worden en je kan het zo interpreteren als je zelf wil. Op deze manier komen er zo snel misverstanden en ga je je een beeld vormen van iemand, zonder dat je echt weet hoe iemand is. Iemand heeft iets gezegd, maar anders bedoeld, wordt niet begrepen door de ander en die voelt zich dan weer persoonlijk aangesproken.....Terwijl er dus eigenlijk niks aan de hand is.
We leven gewoon verder...
Zo, traantjes drogen en weer verder spelen!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan