voor phoebe

A

Anoniem

Guest
hoi phoebe,
het is geen gezeik hoor,
als die test zo onduidelijk is wat bedoel je dan?zag je wel iets?anders is ie positief hoor!en ben je zwanger!
en de test van trekpleister is volgens mij net zo goed als de andere[heb ik gehoord] ik heb de eerste met kruitvat gedaan en de andere 2 met clearblue,maar ik heb ook weer verhalen gehoord dat die van kruitvat evn goed zijn dan clearblue.
nou ik ben benieuwd,laat het wel weten he?!?!
veel succes
gr mutske

Hoi mutske,
Wat een snelle reactie joh,terwijl ik nog mijn bericht aan het typen was,stond die van jou er al(ja ik typ niet zo snel)
Op mijn test moesten er twee streepjes komen,maar na 3 min zagen wij een soort heel licht kruisje en een minuut later werd een streepje van dat kruisje iets donkerder en zo was er na 7 min een duidelijk streepje,maar er stond op de gebruiksaanwijzing,uitslag na 3 min en na bijv 10 min is de test niet meer geldig.
Nou het is beetje warrig verhaal,begrijp je mij dat ik het ook een beetje warrige uitslag vind.
Trouwens hoe gaat het nu met jou,beetje verwerkt.
XXX Phoebe

ik denk echt dat het raak is bij jouw oor,ik wil je geen valse hoop geven maar denk het wel.
met mij gaat het wat beter,ik heb net een paar borrels op[ja stom he] maar het helpt wel,ik voel me nu een stukje vrolijker,maar dat zou morgen wel anders zijn.
nou ik hoop echt dat je test van clearblue positief is,veel succes ermee.
gr mutske

Terug
Bovenaan