Voor Piewie

A

Anoniem

Guest
Hee,

Ik had al eerder willen reageren, heb je een aantal weken terug gevraagd waar je vandaan komt en nu las ik dat je niet naar de Forumdag bent geweest omdat het te ver weg was en dacht ik er weer aan om te reageren....wij wonen dus echt heel dicht bij elkaar! Ik woon tussen Doetinchem en Silvolde. Kom je hier oorspronkelijk ook vandaan? En wat betreft de Forumdag....inderdaad een heel eind rijden maar ik ben toch maar gegaan...volgende keer kun je gerust meerijden als je wilt!

Liefs, Marcia mv Puck.

Hoi Marcia,

Ik breek even in in je topic hoor!

Ik kom ook uit die streek,ben geboren in Doetinchem.
Mijn familie woont in oa Kilder en Zevenaar.

Waar kwam jij vandaan?

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Hoi Marieke,

Ik woon in Gaanderen. Grappig zeg, wat is de wereld toch klein! Jammer dat jullie er niet bij konden zijn, ik vind je foto's altijd erg leuk! Volgende keer wellicht?! We moeten maar niet te lang wachten!   Ik hoop dat jullie je allemaal weer een beetje beter voelen?!

Liefs, Marcia en een knuffel van Puck voor Lyanne.

Hoi hoi,

Ik breek ook even in. Mijn familie van mijn moeders kant komt ook uit de achterhoek en om precies te zijn ook uit Gaanderen. Mijn oma heeft er ook nog tot haar dood (alweer een paar jaartjes geleden) gewoond (akkerstraat, vormerijstraat en later het  bejaardenhuis daar). Ook mijn oom en tante hebben op de rijksweg gewoond.  Toen mijn oma nog leefde kwamen we er nog regelmatig. Nu de laatste tijd wat minder.

Groetjes!

Oh wat jammer zeg. Ik kom uit Westervoort. Als ik dit had geweten had je misschien met mij mee kunnen rijden. Ik vind het altijd eng om zover in mijn eentje te rijden, maar heb het toch gedaan.  Nou ja volgende keer misschien beter. Misschien wel een ideetje om hier in de buurt eens ergens af te spreken.

Gr. Natasja

Nou dat is grappig Zeg.
ik dacht dat er niemand in de buurt woonde,maar dus toch wel.
Ik woon in Zevenaar.
Mijn man werkt trouwens in Terborg!,we waren laatst ook nog voor een nieuwe kast kijken in gaanderen(z,on teakwinkel)
Woon vanaf mijn achtste in Zevenaar  en daarvoor in Lobith gewoond.
ik ben gewoon geboren in Zevenaar,net als Mila.
Ik werk in Arnhem en kom dan altijd door westervoort met de bus.
Een vriendin van mij heeft pas een huis gekocht op de koeweide in Westervoort.
wat leuk allemaal zeg.
het lijkt me best leuk eens wat af te spreken met z,n allen.stiekum vindt ik dit ook wel heel spannend....heb al veel losgelaten hier overmezelf..
groetjes piewie,mv Mila

Ja leuk he hihi. Ik woon nu 6,5 jaar in Westervoort, wijk de Ganzenpoel. Ik denk dat als je met de bus door Westervoort komt dat je mijn huis kan zien. Als het goed is kom je langs de Coop supermarkt. Dat is in mijn straat.  Ik kom uit Zuid Beijerland. Daar heb ik de rest van mijn leven gewoond. Dat is in de hoekse waard (vlakbij Rotterdam). Mijn man komt uit Arnhem. Hij werkt in Groessen. Autobedrijf De Liemers, misschien ken je het wel. Idd misschien wel leuk om eens af te spreken. Ik kom regelmatig in Zevenaar.

Gr. Natasja mv JAmie

Klinkt allemaal bekend.ik kom inderdaad langs jou huis op.ik zal morgen even zwaaien hahagroetjes piewie

Terug
Bovenaan