Hoi lieverd, wat toch super fijn dat je altijd zo met me meeleeft, zit een beetje met natte oogjes hier achter mijn beeldscherm!
De punctie is gepland hoor! Gistermiddag hadden we weer een afspraak, het was erg druk, dus 40 minuten in de hal gezeten. Ik zei nog tegen mijn moeder........zij was meegegaan, omdat mijn man ging werken..........wat zijn er toch veel mensen die helemaal niets aan hun uiterlijk doen als ze zwanger zijn, gatverdamme. Van die vieze joggingsbroeken, zonder nog maar een klein make-upje, haren slonzig, onderuit gehangen in de stoel, bah.......
Toen kwam de heer van der Weijden me zelf halen en we gingen kijken samen met de echoscopiste, want hij kan nog niets. De echo zag er goed uit, zelf nog wat meer eitjes dan afgelopen dinsdag. De dr. was echt tevreden, dus dan ben ik het uiteraard ook, ik was nog nooit in die echokamer geweest (als je door de schuifdeuren komt links), maar daar was het best lux. Er hing nl. een groot beeldscherm tegen het plafond, waardoor ik goed mee kon kijken.
Hij ging meteen schrijven, een blauw formulier invullen, vroeg hoeveel terugplaatsingen ik graag wilde, dat worden er 2, dus dat klonk goed. Toen zei hij: we gaan het "3e"paasdag doen, dan hebben de folikels nog een dagje extra om nog net een extra groeispurtje te hebben en dan moet het helemaal goedkomen.
En nu is het begonnen Ibbeltje, ben erg gespannen, te meer omdat ik vorige keer helemaal geen terugplaatsing heb gehad, ik vind het echt erg spannend allemaal. De dr. snapte dat ook goed hoor. Hij zei ook: vorige keer heb jij ook geen eerlijke kans gehad en nu gaan we er voor dat het echt goedkomt.
Nadat alle formaliteiten geregeld waren mochten we gaan, hij gaf me een hand en zei dat hij me niet meer wilde zien voor een nieuwe poging.............want dit moet hem worden........ nog even een extra doosje Puregon opgehaald, spuitjes voor de Pregnyl meegekregen en nog een paar dagen lekker broeden!
Jammer genoeg kan hij zelf de punctie niet doen, maar ik krijg dr. van Hooff (jou arts volgens mij). Maar hij stelde me gerust en zei dat hij erg op hem leek, dus nou goed, we moeten maar gewoon afwachten!
Nogmaals super bedankt voor je berichtje! Ik zou zeggen........kom je dinsdag een bakje thee bij me doen op de uitslaapkamer.......?
Kus, Pleun