Voor Pleun

Hey lieve Pleun,

Het is inderdaad spannend, en dit zal voorlopig zo blijven. Het is niet bij de eerste iui spanennd maar ook bij de volgende en de volgende en de.....tja misschien heb je geen volgende nodig. Het is gek allemaal he? je bent je veel meer bewust van je eigen lichaam en voelt ineens van alles!!! Ik wilde je even bedanken voor je lieve bericht op mijn log, erg leuk om je daar te zien.
Zet m op meid nog een paar dagen en dan weten we meer!!!!! Ik ga voor je duimen!!!

dikke knuf
Sjan

Lieve Sjan, het is het gewoon niet te filmen, alles wat jij voelt, denkt, meemaakt is echt exact hetzelfde als hoe ik het ervaar! Grappig zeg, maar ook wel fijn dat er iemand op deze aardbodem rondloopt die gewoon op dezelfde dagen hetzelfde in haar koppie meemaakt als ik, dan staan we tenminste niet alleen. Ik keek net nog even op je weblog en weer dezelfde signalen.......

Ben zondag lekker met mijn man uiteten gegaan, ik zei tegen hem: Sjan van het forum zei dat we alleen maar leuke dingen moeten doen ter afleiding, toen zei hij: Zullen we dan maar lekker uiteten gaan! Nou en het was hardstikke leuk, lekker en gezellig.

Nog een paar spannende dagen en dan weten we meer!

Dikke kus van Pleun

Heey pleun,

Wat een schat van een vent heb je!!!!! Heerlijk uit eten! inmiddels heb ik je bericht gelezen ! Bedankt voor je lieve woorden weer!
Hoe is het verder met jou? Gaat het nog een beetje? Hoop voor je dat die rode krengen weg blijven meid......Als ze er stiekem al zijn je weet me te vinden he? Enne als ze er nog niet zijn.....moooooi weg blijven jullie!!

Dikke knuf
Sjan

Terug
Bovenaan