Voor Pleun..

A

Anoniem

Guest
Hoi Pleun,

Heb je al nieuws? Woensdag was je NOD toch? Hopelijk is het goed gegaan!

Groeten, Saar

Hoi Saartje, wat lief van je dat je er aan denkt........ik had het even helemaal gehad en ook geen zin om naar dit forum te gaan..............dus je raadt het zeker al?! Woensdagavond voelde ik het al aankomen, vandaag is het pas goed doorgezet. Mijn lichaam heeft me dus flink zitten pesten en daar kan ik zo verdrietig van worden. Ze hebben me weer blij gemaakt met een dode mus.

Maar goed, niet te veel piekeren zeg ik dan maar tegen mezelf. Ik kan heel slecht tegen de onzekerheid, dus word ik nu wel of niet ongesteld. Nu ben ik het weer eenmaal en dan weet ik weer waar ik aan toe ben en dan zeg ik maar zo: er zijn ergere dingen!

Op naar poging nummer 3!!

Liefs, Pleun

Ha Pleun,

He bah! Tja, ik snap wel hoe je je voelt hoor.. Ergens ben je ook wel 'opgelucht' dat je uit die onzekerheid bent want hoe dichterbij de datum nadert hoe meer je gaat denken: 'zou het...?'. Maar leuk is natuurlijk anders... Nou, op naar de volgende keer maar weer! Goed dat je zo positief blijft, ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met jou!
Jij loopt nu toch 1 ronde voor op mij? Was dit de 2e of de 3e IUI? Ik heb zondag net de 2e inseminatie achter de rug, daar gaan we weer!

Groeten, Saar

Hoi Saartje.........kijk.......we lopen weer gelijk! Ik sla nu een maandje over, ik heb het echt helemaal gehad met dat zwanger worden. Natuurlijk wil ik het dolgraag, maar je bent er continue mee bezig..............

Afgelopen vrijdag ongesteld geworden, morgen zou ik weer aan de Clomid moeten beginnen, as. vrijdag weer naar de gyneacoloog, volgende week weer insemineren, en dan weer 2 spannende weken, ik ben er even klaar mee!

Ik heb zojuist de gyneacoloog gebeld dat ik even een maandje rust nodig heb, en dat snapte ze heel goed en ik ben helemaal opgelucht, even een maand geen geren en gevlieg, even lekker weer heerlijk van mijn mannetje genieten, zonder spanningen.

Leuk dat je iedere keer reageert trouwens,

Liefs, Pleun

Ha Pleun,

Heel goed dat je even een maandje overslaat, hoor. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. 't is dat ik al zooolang pilvrij ben (ruim 4 jaar!) dat ik  eigenlijk geen tijd meer wil 'verliezen'. En het scheelt dat ik geen hormonen krijg de eerste drie keer (behalve de Pregnyl dan). Want die hormonen maken je behoorlijk labiel! Ik heb ooit injecties gekregen waarmee ik een paar maanden in 'de overgang' gebracht werd, wist echt niet waar ik het zoeken moest!
Maar goed, voor mij valt de IUI allemaal mee tot nu, de echo's kan ik steeds voor  werktijd  doen en de inseminaties zijn tot nu steeds op een vrije dag gevallen, dus op m'n werk weten ze ook van niks, mooi!

Geniet lekker van de komende stressvrije weken!
Groeten, Saar

Terug
Bovenaan