Voor Pleun

A

Anoniem

Guest
Lieve Pleun,

Ben je al startklaar voor je vakantie? Heerlijk meid, ik wou dat ik meekon. In ieder geval ligt er nu wel voldoende sneeuw . Geniet ervan en kom maar lekker uitgerust weer terug.

Veel plezier!

Ik ben eigenlijk ook nog wel een beetje benieuwd naar je evaluatiegesprek in het SFG. Ben je daar wat wijzer van geworden?
Als je geen zin hebt om daarop te reageren, is het prima hoor!

Nou meid, nogmaals veel plezier op de lange latten.

Liefs, Ibbeltje

Hoi Ibbeltjes, echt toevallig, ik heb al een paar dagen niet meer ingelogd op deze site (even genoeg zeg maar), maar dacht net voor we vertrekken, even mijn meiden gedag zeggen.

Ik loop misschien wel een beetje achter......hoe is het met jou? Hoe dat de emmy er nog zit en dat alles goed met je gaat.

Het evaluatiegesprek is prima verlopen, dr. van de Weijden was weer erg aardig en rustig. We gaan de 2e IVF poging starten met 200 IE Puregon ipv 100 de vorige keer. Daarmee hoopt hij op veel meer eitjes, waardoor de kans veel groter wordt dat er ook meer over blijven voor terugplaatsing. Nu waren er van de 4 eitjes maar 3 geschikt voor ICSI en alle 3 mislukt. Stel dat we 15 eitjes hadden, hadden we toch veel meer kans gehad.

Ik heb een goed gevoel over het gesprek, voel me prima en over 4 weekjes gaan we starten met de 2e poging.

We vertrekken over een uurtje richting de sneeuw.......we gaan naar Zell am See, heerlijk, heb er super veel zin in!

Bedankt voor je berichtje en tot horens,

Kus, Pleun

Terug
Bovenaan