voor pleun

Hoi Pleun,
Hoe is het met je gegaan vorige week vrijdag de 13de. Met ons is gelukkig goed gegaan, er zijn 2 goede cellen teruggeplaatst en 2 waren toch te slecht voor invriezen. Maar goed, 2 kansen in ieder geval, en nu maar afwachten........
ik heb alleen nog zoveel last van de punctie, heb vandaag het ziekenhuis nog gebeld, ik wist me geen raad meer. Heb veel last van een soort gevoel van darmkrampen. Ik weet niet goed wat ik moet voelen eigelijk.......daarom het ziekenhuis gebeld. Ik moest goed mijn gewicht in de gaten houden en ik moet 2 liter per dag drinken. Ik hoop dat het helpt, want dit is ook niet fijn. Weet je......ik ben dan zo bang dat het misgaat. We zijn nu al zover gekomen, nu moet het toch een keer goed gaan.......
Ik hoop voor jouw dat je inmiddels een afspraak hebt voor een terugplaasing. Ik hoop nog wat van je te lezen...
groetjes pittty

Hoi Pitty, wat leuk, een berichtje voor mij! De terugplaatsing is goed gegaan. Van de 10 eicellen die bij de punctie gevonden zijn, waren er maar 8 rijp, dus die andere 2 zijn "weggegooid", van de 8 waren er 6 bevrucht, maar ik heb nog niet gehoord wat er ingevroren wordt.

De terugplaatsing viel 1000% mee, je voelt er niets van, alleen die volle blaas, dat was nou echt geen pretje, maar goed, ik klaag niet hoor, ik ben, nee, wij zijn al zo blij dat er 6 bevrucht waren, we weten nu in ieder geval dat het kan. Ik ben nl. nog nooit zwanger geweest voor zover ik het weet. Nu zitten er in ieder geval 2 embriootjes in mijn buik te broeden, hopelijk zitten ze er nog en komt het goed..........

Nu is het afwachten, best spannend, nee, heel spannend, maar momenteel kan ik me redelijk relaxed bezighouden, alhoewel, elk steekje, krampje, pijntje voel ik hoor, er is geen moment dat je er niet aan denkt.....................vandaag een beetje pijn in de onderbuik, een licht menstruatie gevoel en waarschijnlijk hoort het erbij, maar nu voel ik gewoon van alles.

Donderdag de laatste Pregnyl injectie zetten en dan is het wachten, wachten en nog eens wachten. Ze hebben trouwens helemaal niet tegen mij gezegd wanneer ik mag testen, weet jij dat? Ik dacht 17 dagen na de punctie.

Ik hoor het wel van je, succes met wachten en je kan me altijd even forummen hoor ter afleiding!

Groetjes, Pleun

Hoi Pitty en Pleun

Ik wil jullie een hart onder de riem steken.
Pitty ik heb na de punctie ook veel last gehad van de naweeen van de punctie. Ik heb het ruatig aan gedaan en na ruim een week voelde mijn buik een stuk beter.
De krampjes die jullie nu hebben hoeft geen slecht nieuws te zijn. Er is is hoop gebeurd en je lichaam moet tot rust komen. Ik brand een kaarsje dat het bij jullie beiden goed gaat en dat je volgende week positief test.
Pleun, je mag testen op dag 18 na de punctie (is mij gezegt in het Erasmus)

Meiden succes en probeer positief te blijven

Liefs

Lydia

hoi pitty en pleun,

Heel veel succes gewenst de komende wachtweken....Hopelijk hebben jullie een beetje afleiding en wat steun aan elkaar.
Mijn duimen draaien weer voor jullie hoor!

Liefs indy

Terug
Bovenaan