Voor Pluk, Inge en Cynthia

He lieve Meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie op mijn mailtje!! Het is inderdaad wel even balen, hoop gewoon dat hij snel beter wordt, en dat de pijn over gaat.

Verder Pluk heb ik dat al los gelaten, ben er wel heel erg mee bezig geweest, van ik moet opschieten want de tijd tussen de eerste en de tweede is nu meer dan 4 jaar, maar goed ik wil mezelf niet onder druk zetten, want dat heb ik toch een beetje gedaan, en des te meer het dan niet lukt.

En Inge je hebt gelijk wie weet gaat het nu wel lukken bij ons, omdat we het nu zeker wel los moeten laten.

Liefs Mick

Hoi Mick !

Ik las dat je mannetje nu nog steeds zo'n last van zijn rug heeft. Wat ontzettend balen zeg, van klussen komt dus nog steeds heel weinig? Ik snap dat je toch wel de tijdsdruk voelt omdat het leeftijdsverschil je kleine meisie steeds groter wordt. Moeilijk hoor, los laten en maar zien wanneer het zover is, is zo zwaar !! Sterkte en we spreken elkaar weer.

Liefs,
Luna

He lieve Meiden,

Ja soms is dat best wel moeilijk om los te laten, er komt zo wie zo een erg lange tijd tussen!! Maar goed voorlopig kunnen we niet aan de klus, ach en dan moet ik me er zeker bij neerleggen, vindt het eigenlijk ook niet zo erg hoor, ben ook erg blij met mijn meissie, ze wordt morgen 4 jaar, vanavond moet ik nog even alles versieren en cadeautjes voor haar inpakken!! En inderdaad we gaan er gewoon voor als manlief geen rugpijn meer heeft. Tot snel weer lieve meiden,

Liefs Mick

Ha die Mickey,
Ach zo is t ook gewoon proberen los te laten (lukt mij ook al steeds beter), ik geniet ook echt volop van mn geweldige zoon en dit bedenk ik me ook elke dag weer, ooit komt onze tijd nog wel en dan kunnen we t goed uitleggen aan de kleine, hij/zij kan ons dan goed helpen met de baby en je hebt vanzelf al een ritme erin omdat de kleine,grote meid/kerel dan naar school gaat dus overal zitten zn voordelen en nadelen aan, toch? Gaat jou meisje nu naar de basisschool? Wat een stap alweer he? Geniet maar lekker van haar verjaardag, heel veel plezier morgen!!

He Pluk,

Pluk van de Petteflet leuke naam voor het forum!! Wat leuk dat jij ook een zoontje hebt, hoe oud is hij?? Je hebt gelijk hoor als mijn meissie straks naar de basisschool gaat, en jou jochie dan hebben we inderdaad de rust om zwanger te worden, en alle tijd om dan de babie te verzorgen en onze kindjes zullen het dan inderdaad meemaken en dat is ook erg leuk. Mijn meissie gaat 16 augustus naar de basisschool, omdat haar school bijna dicht gaat vanwege de zomer vakantie, dus ze gaat nog 12 weekjes extra naar het kinderdagverblijf en daar heeft zij het nog heel erg naar haar zin.

Ik ben net klaar met versieren het ziet er allemaal heel erg mooi uit!! We gaan er zeker een leuke dag van maken.

Liefs Mick

Hallo Favoriete forum vriendin van me!

Alvat gefeliciteerd met je dochter. Dat ze maar een grote meid mag worden.
En een fijne dag gewenst morgen.

Sterkte met je mannetje en met zijn rug, en probeer gewoon de rust te vinden om samen zoveel mogelijk waar kan te blijven gaan voor een tweede oogappeltje.
Laat de druk maar weer eens even vallen, dat schijnt te helpen (niet bij mij zoals je weet) alhoewel ik nog steeds geen spoor zie van mijn maandelijkse tegenvaller.
(????????????????????????????????)

Dag meid, mail je morgen nog wel ff uitgebreid (als ik de tijd weet te vinden) heb morgen cursus en ben bang dat ik weer volledig word opgeslokt door allerlei zaken)

Liefs,

hoi, mickey,
Leuke verjaardag gehad? Als je meisie maar heeft genoten en dan geniet je zelf ook he! Mijn zoon wordt in Sept.4jr en gaat ook na de zomervakantie naar de basisschool, vind ik ook (weer) een hele stap, zal er heeel erg aan moeten wennen, vind het zo gezellig dat hij veel bij me is!
Groetjes pluk (van de petteflet,haha)

Terug
Bovenaan