Voor Pluk

Hee Pluk,

Las dat je had gereageerd een pag. terug (het gaat megasnel hier!).
Hoe is ie? Hopelijk heb je geen last van de GonalF?
Nog even over die injectiepen,hoe jij het omschreef was erg duidelijk hoor.
Wat wij gebruiken lijkt erop, alleen moeten we nog wel zelf de hormonen opzuigen met een injectiespuit en die doen we dan in een soort metalen hulsje die een veer bevat waardoor je niks ziet en het heel kort voelt. Als een vingerprikje, that's all!
Erg handy die hulpmiddeltjes.
Injecteer jijzelf of doet manlief c.q. dr. Bernard dat ook bij jou?
Ik was altijd blij dat ik het zelf niet hoefde te doen, ben zo'n type die dat wel trekt maar liever niet ziet!
En jij?!

gr. Suus

Ha die Suus,
Goh, ik dacht dat t allemaal t zelfde was, gonal-f,maar dit is dus niet zo, medicatie is wel t zelfde alleen het injecteren is anders.
Ik prik mezelf, doe ik toch t liefst zo en ik heb er totaal geen moeite mee, je ziet de naald er wel ingaan, maar ik heb toch liever dat ik mezelf pijn doe dan dat mn man dit doet, straks haal ik nog een keer naar hem uit, gewoon uit reactie, ach dat zal wel niet, het doet ook echt geen pijn hoor.
Ik heb nu 4x gespoten en ik voel me goed, geen gekke dingen tot nu toe.
Hoe is het met jou? Zie je het zitten de ivf-behandelingen? En ga je in de tussentijd nog verder met de iui of ga je pauze houden en lekker zelf klussen (vooral, en alleen wanneer jullie er zelf zin in hebben?)Ben je erg met t zwanger worden bezig of valt het nog wel mee? Werk je ook, ja he, ik geloof dat ik dat wel ergens gelezen heb???
Nou weer genoeg vragen vanuit mijn kant, hoor weer snel van je,
Groetjes Pluk

Hoi Pluk,

Knap van je dat je jezelf injecteert, ik heb liever dat manlief het doet.
Fijn dat je geen bijwerkingen voelt!
Wij zien IVF wel zitten, alleen duurt het nog een tijdje voor we kunnen beginnen (jan 05 waarschijnlijk) dus een verplichte rustpauze is ook wel goed. De zomer is in aantocht en wie weet, als ie weer zo lang en heet is al vorig jaar.....:)
Ik ben er redelijk mee bezig, het gaat steeds wat beter ook door alle meiden hier!
Wanneer breken voor jou de wachtweken aan? Spannend he?!
Tot snel,
Suus

He hallo,
Ik moet donderdag weer naar de gyn.(ook nog naar dezelfde van laatst, die me zo fijn behandeld heeft,wel gevraagt of ik geen andere kon krijgen maar hij werkt alleen, en nu kan mn man ook al niet mee(gaat normaal altijd mee)maar t lukt niet met zn werk maar goed ik red me wel, dan krijg ik dus een inwendige echo om te kijken wat de hormonen met mn follikels heeft gedaan en dan is t weer klussen, rond de 15e, denk iets eerder is mn nod, wel spannend nu hoor.
Het is echt fijn om alles met deze meiden te delen he rondom t niet zwanger worden, helpt mij ook erg.
Groetjes pluk

Terug
Bovenaan