Voor pmo

A

Anoniem

Guest
Joëlla heeft dus waarschijnlijk ook de 6e ziekte.
nou las ik in een topic dat jou zoontje het ook heeft gehad, en dat je daar foto's van had gemaakt.
Nou is mijn vraag zou je die foto's naar mij willen sturen, zodat ik een beetje kan zien en vergelijken of het de 6e ziekte is??
En om me zelf dan gerust te stellen.

Mijn e-mail adres is: joella-greogoria@hotmail.com

Al vast bedankt.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Hoi Sabina,

Sorry dat ik me even 'bemoei", maar waarom ga je morgen niet even langs de huisarts? Dan heb je een bevestiging en hoef je je niet meer zorgen te maken. Zolang ze er geen koorts bij krijgt,hoef je niet meteen aan de bel te trekken.

Heel veel sterkte met je kleine meid!

Gr. Marieke

Hoi sabina!

Ik ben een foto op Hyves aan het zetten van Thomas en zijn vlekkenziekte, hahaah!
Als ie meewerkt staat ie er zo op en anders morgen ergens...
En inderdaad gewoon langs de HA gaan, heb ik ook gedaan!

-X- Marieke

Hij was er al..... Dit was dag 1 en toen viel het allemaal nog mee geloof ik... Of het was de laatste dag en toen viel het alweer mee, hahahaha. Ertussen was inderdaad een vlekkenmonstertje...

Zitten ook wat etensresten tussen, mocht je het niet gezien hebben, hahahah!

Bedankt dat je de foto geplaatst hebt.
Ik ben vandaag ook bij de huisarts geweest.
Ze dacht de 5e of 6e ziekte, het leek er erg op.
Maar Joëlla heeft heel weinig vlekjes in haar gezicht, ze heeft er veel op haar buik, rug en nek.
Ik ben erg snel gestrest, gespannen als Joëlla iets heeft, maar dat komt door o.a. door mijn postnatale depressie.
Vandaar dat ik lang ongerust blijf.

Hoe lang duurde het dat de vlekjes weg waren??

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Haai!

Vlekken blijven maar een paar dagen zitten hoor! Ze zijn wat vervelender maar ik vond het erger dat ie zo beroerd was van de koorts!

Het verschil tussen de 5e en 6e ziekte is dat de 5e ziekte begint met vlekken en eindigt met koorts. De 6e ziekte begint met koorts en eindigt met vlekken!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan