voor po

hoi po, ik las jou berichtje een paar blz terug en hier nogmaals mijn reactie. misschien zeg je wel, goh dat weet ik toch ook allemaal wel, maar ik wilde het je toch niet onthouden. het ging over de onregelmatige cycli die je hebt.

volgens mij kan je misschien tussentijdse bloedingen hebben gehad, heb ik namelijk ook rond de eisprong (er vlak na) en t kan best heftig zijn qua bloedverlies, maar omdat ik t aan de krampen voel weet ik dat t geen ongi is. ik weet natuurlijk niet wat jij voelt maar ik wilde t toch even laten weten. je kan t zeker weten door te tempen, en dat is misschien wel even een gedoe maar dan weet je tenminste een beetje hoe je cyclus in elkaar zit en dat is wel fijn toch? rond de 14 dagen voor de eerste dag van je menstruatie krijg je de eisprong en er vlak na gaat je temp ca. 0,3 graden omhoog. zo blijft ie tot de menstruatie. dus als je na 14 dagen een bloeding krijgt maar rond die tijd gaat ook je temp omhoog dan is t geen ongi maar een tussentijdse bloeding! je kan hier veel over lezen op de site www.vruchtbaarheid.org. ik hoop dat je er wat aan hebt! anoniem
 
Hoi Anoniem,

Heel erg bedankt zeg! Fijn dat je nog even reageerde, ik ben nu inderdaad aan het tempen (pas 3 dagen), de temp is nu iedere dag al hetzelfde. Jij zegt dat de temp omhoog gaat maar ik dacht dat hij eerst omlaag ging en dan omhoog. Ik zal idd even op de vruchtbaarheid pagina kijken.

Ik heb bij 1 van die tussentijdse bloedingen geen menstruatieachtige verschijnselen gehad maar toen lette ik er ook nog niet op, ga ik nu wel doen!

Jij ook veel succes met je cyclus en met zwanger worden.

Groetjes Po
 
Terug
Bovenaan