He lieve Po,
Hier alles goed hoor. Maar eerst even over jou. Nog niet geklust begrijp ik? Vind je dat niet eng, straks heb je misschien een vroege eisprong?
Misschien is het een goed idee om geen ovlatietesten te gebruiken. Het lijkt mij juist dat je er daardoor nog erger mee bezig bent. Misschien vind je het heel erg fijn om het te gebruiken, maar wordt je juist doordoor teveel met je neus op die eisprong geduwd. Is het een idee als je probeert een beetje om de dag te klussen??? En als je geen zin hebt, gewoon een keertje niet.
Bij mij was het af en toe best wel ff gek hoor, om de twee dagen klussen, maar het heeft wel geholpen. Ik had alleen de indicatie van wanneer mij ei zou komen: 2e kerstdag. Maar misschien was ie er wel een week eerder, ikke niet weten. Maar we hadden wel direct na mijn ongi ongeveer elke twee dagen sex. En soms na drie dagen hoor.
Ik wil je niet vertellen wat je moet doen, ook ik was er teveel mee bezig, maar ik denk dat als ik ovulatietesten had gedaan, dat ik er veel erger aan toe was geweest.
Hoe is jouw kerel eronder?? Voelt hij zich verplicht??? En als je nu met hem zou sexen, 2 dagen na je ongi? Hoe voelt hij zich dan?
Ik weet ook niet hoe je er een beetje vanaf komt, het is ook zo moeilijk. Ik merk het nu zelf dat ik nu heel veel denk aan: stel dat het mis gaat....
Eerst wil je niets liever dan zwanger raken, dan ben je zwanger, en dan ben jke bang dat het weer mis gaat. Wat dat betreft hebben we het allemaal niet makkelijk. En oh, wat kun je dan die dames wel de nek omdraaien die met 1x zwanger zijn en direct een gezond kindje op de wereld zetten. Ik weet het, hoe het voelt, maar we kunnen er zo weinig mee Po.
Kun je er wel over praten met je kerel of misschien met vriendinnen?
Ik weet wel dat dat mij heel erg hielp. Maar sommige dingen hoeft ook niet iedereen vanaf te weten he. Sommige gevoelens zijn voor jezelf!
Kwaaltjes vallen mee hoor, ben erg moe, erg opgeblazen, al een buikje, had veel pukkels, maar die zijn weer wat minder, verder is mijn reuk qwel 10 x versterkt volgens mij. Eigenlijk voel ik een beetje van alles....
Ik mag 10 feb naar de vk voor de echo. Dan ben ik 8,5 week. Wilde zelf niet al te vroeg, kan nog zoveel mis gaan. Nu op 8,5 week vond ik prima. Ben erg benieuwd. ben me er wel van bewust dat we dan nog een hele lange tijd tegaan hebben hoor. Maar positief blijven denken.
En dat moet jij ook lekker bijven doen. Echt waar: ga nou lekker om de dag sexen, vanaf nu tot ongeveer een week voor je nod. Wie weet heb je net zoveel geluk als ik. Was bij mij pas mijn eerste ongi na mijn miskraam. Denk echt dat het een goede methode is. Is wel een beetje veel sex, maar als je dan positief test vindje mannetje die paar weken rust ook helemaal niet erg. hahahah
Ik probeer je een beetje op te vrolijken. Weet niet of het lukt. Lijkt me ook erg moeilijk voor jou om eerst mij en dan F naar het sept forum te zien gaan. maar f en ik hebben al gezegd dat jij waarschijnlijk het okt. forum opgaat. En dan komen wij daar langs hoor!
Maar dan moet je wel mijn advies opvolgen he!!!!
Wijffie, succes met sexen.
Xxxxxxxxx van sammy