voor poekkie.

A

Anoniem

Guest
hai poekkie

ik las net een stukje over jou onregelmatige cyclus.
ik zoek al een tijdje naar iemand met een vrij lange, onregelmatige cyclus om mee te kletsen over geduld, geduld en nog eens geduld haha.

wat is jou gemiddelde cycluslengte? (mijne tussen de 38 en 48 dagen).

en ben jij ookal weet je dat het langer kan duren, toch ook altijd in spanning op dag 28? en op welke dag test jij meestal?

ik zit nu op dag 29 en heb wel wat "kwaaltjes" maar niets echt overtuigends.
MAAR TOCH kriebelt het hihi.

groetjes esther

hoi esther

ja geduld is een schone zaak he.
maar moeilijkom vol te houden,heb er zelf ook wel last van
ik test meestal na 2 weken   bij een periode van 28 dagen.

over mijn cyclus daar is   echtgeen touw aan te knopen.
soms ben ik   zo 2 á 3 mnd op tijd achter elkaar.
en zo heb ik een maand weer 38 dagen.
mijn langste is bijna geweest 4 mnd. en dat is erg vervelend gewoon.
ik kan   niet echt een inschatting maken over van wanneer ik nu moet gaan klussen en   op welk moment ik stop met klussen omdat ik dan zou denken dat het   misschien al raak zou zijn.

ik weet gelukkig van me eigen da het lang kan duren want me 1ste kind heeft ook 3 jaar op zich laten wachten.
ik raakte toen zwanger toen we de hoop hadden opgegeven en ons er bij neer hadden gelegd   dat het niks werd.
zo zie je maar weer soms is het beter om er dan afstand van te houden meestal wel wat spychis denk ik.

maar het kriebelt mij ook iedere x als ik overtijd ben

groetjes poekkie

ha poekkie

wanneer is jou nod? of ga je daar dan ook niet van uit. ik zie je niet op de lijst staan.
de mijne stwl ik vast op 10 oktober, en dan mag ik testen van mezelf want dat is dag 40.

en ben jij er al mee naar de huisarts gegaan? en zo ja, had die tips?

groetjes esther

hoi esther

ik ben er nog niet mee naar de huisarts geweest omdat ik het eerst een jaar wil aan kijken. van uit gaand dat me lichaam   lastig is( hihi)

als ik kijk naar me laatste periode   die op 21 aug was. had ik moeten worden op 17 sept. en de is niet geweest de volgende zou dan worden 16 okt dit is met een cyclus van 28 dagen.
gaat ik uit van 35 dagen daN   zou het 30 okt zijn.

maar ik let niet zo op mijn cyclus omdat het te wisselend is

groetjes, poekkie

Terug
Bovenaan