voor popi Biaggi

Hoi Biaggi,

Je bent best popi he haha al het 2e berichtje dat voor jou bestemd is.

Ik heb een berichtje achtergelaten onder jouw berichtje dat je aan mij richtte dd 2 juni '04 om 17:43.
maar typ hier toch ook nog iets hierover.

Hoe is ie nou met jouw? heb je al wat nieuws te vertellen? of al iets gevoeld?

laat het me weten he?

Ik heb toch nog op de ochtend dat ik weg ging, op cursus een ovutest gedaan en deze was nu gelukkig wel positief en diezelfde nacht van dinsdag op woensdag om 1 uur s'-nachts nog geklust dus misschien is het nog niet voor niks geweest deze maand.

Als ik het terug lees, heb een speciaal schrift waar ik veel dingen in noteer was ik die laatste keer ongesteld om kwart over 10 's-avonds pas, en als ik deze dag niet mee tel maar vanaf de volgende ochtend dan klopt het wel allemaal en is die ovutest ook weer gewoon positief op dag 13 geweest en klopt nog steeds alles!

heb ik dus weer mijn eisprong op dag 13 gehad, dit is mijn 4e ronde en waarvan de laatste keren dus op dag 13 mijn eisprong.

Kun je het nog volgen?

hoeveelste ronde is dit van jou ?

Nou heel veel succes en laat iets van je horen!

Groetjes: Chili
 
Hé Chili,

Met mij alles prima alleen ik ben hondsberoerd al de hele dag. Ik ben vanochtend niet naar mijn werk gegaan. Ben verkouden, hondsberoerd, gevoelige tepels en ontzettend moe. Genoeg tekens van een eventuele zwangerschap toch ???

Maar voor jou komt het ook al dichtbij ?!? 16 juni nog 9 dagen !! Spannend !! Ik ga nog even de andere berichtjes lezen maar ik hou je zeker op de hoogte !!!!

Groetjes Biaggi
 
Terug
Bovenaan