voor poppetje

hoi

Hoe gaat ie daar??? hier goed!!

morgen weer werken... maar tussendoor ff vrij omdat oma ordt opgenomen in het zkh. Dan moet mijn mams mee naar het zkh dus dan ff geen oppas.....!! zie k m lekker ff!

ik zie net dat jij 1 dagje na onze kleine man jarig bent!!! wat een toeval!! wel drukke tijd voor jullie want isa ook kort voor jou jarig!

wij hebben het ook druk rond die tijd,..... 4/7 is onze trouwdag, 5/7 verjaardag vriendin, 6/7 tycho 9/7 oma jarig..... druk druk druk!!!

hoe is dat bij jou op het werk geregeld als er iets onverwachts gebeurt (net zoals nu dat mijn oma wordt opgenomen) en vrij krijgen hiervoor????

xxx wen
ga ff afwassen.... bah!

Hoi Wendy,

Ik ben van 7 augustus hoor, niet van 7 juli! Dus tussen Isa en mij zit gelukkig ruim een maand. Zo dicht op elkaar lijkt me idd niet heel handig!

Tja, mocht er onverwachts iets met Isa zijn en ze kan niet naar het kdv dan zal óf ik óf mijn vriend thuis moeten blijven. Ik zal dan, als ik afspraken heb buiten de deur, deze moeten verzetten/afzeggen en er een thuiswerkdagje van maken of op een van mijn vrije dagen wat werk thuis doen. Mijn vriend kan misschien een dienst ruilen. Is wel een mouw aan te passen. Als we het wat ruimer van te voren weten kan ik nog vragen of mijn ouders hiernaartoe komen maar da's ook niet altijd mogelijk want mijn moeder werkt ook nog elke dag.

Dus.... laten we hopen dat het voorlopig niet aan de orde is!

Isa heeft gelukkig vanochtend haar pap helemaal weer gegeten. Ze zal ook wel honger hebben gehad; gisteravond maar 3 happen warm eten, 3 happen toetje en GEEN melk gedronken, wilde ze helemaal niet.

Ze is nu de afgelopen nachten 1 x wakker (per nacht), om een uurtje of 4. Maar dan ook wakker wakker! Ik verschoon dan even haar luier en hoop dat ze weer gaat slapen. Maar dat is vaak niet het geval. Ze begint dan te mopperen, jengelen, huilen, krijsen.... en wil vervolgens bij mij in bed (althans, dat maak ik er dan van hè). Vannacht wilde ze echter ook daar niet echt slapen en begon ze op een gegeven moment te huilen (vast omdat ze niet in slaap kon komen). Uiteindelijk sliep ze tegen half 5 denk ik. En was om half 8 weer wakker. Het komende weekend heeft mijn vriend nachtdiensten dus ik ga haar dan maar weer in haar eigen bed laten liggen, dan maar even huilen want ze went zo te makkelijk aan naast mij liggen.....

Grrrr....

Poppetje71

PS: tis toch lekker weer geworden. Hopelijk later vanmiddag ook nog even, ga ik even stiekem met haar boodschapjes doen denk ik, of papa moet dan gaan doen....

hoi!!

en lekker buiten????

ik herken je nachtelijke probleem, ik leg hem vaak even goed omdat hij of in een rae houding ligt of op zijn buik met zijn hoofd in het matras ofzo.... normaal gaat dit goed, maar de laatste 2 nachten is ie gewoon ook ECHT WAKKER!!! na 1 uurtje slaapt ie dan pas weer.... PPFFFFF

ga je het weekend nog iets leuks doen??? ik weet het nog niet hoop erg op lekker weer!!!

ga je maandag wel zwemmen? wij wel!! lopen???

ik dacht je op de mamma verjaardags kalender op juli te zien...? misschien niet goed gekeken....!?

xx ga weer ff werke

wen

Hoi!

Ik hoop dat het dit weekend ook lekker weer wordt joh! Niets bijzonders op de planning. Vriendlief heeft 3 nachtdiensten achterelkaar en ligt overdag dan in bed. We zullen ons dus met z'n tweetjes moeten vermaken. Lekker een beetje wandelen denk ik.

Maandag ben ik wel van plan om te gaan zwemmen. Of ik ga lopen hangt een beetje van Isa af. Als ze vóór het zwemmen al er moe is en ik haar nog even in bed kan leggen, dan doe ik dat, zo niet dan loop ik gezellig mee.
Hoe laat vertrek jij zo ongeveer? Loop je via die rotonde waar ze nu een fontein aan het aanleggen zijn, bij de zonnestudio?

Ik ga mijn poppetje uit de crèche halen en haar een lekker hapje macaroni met ham en kaas geven.  S kijken of ze er een beetje zin in heeft.

Grtz. en alvast goed weekend

Poppetje71

hoi

ij gaan meestal om 9 uur lopen maar door de js de rijkstraat. maar als jij ook gaat lopen kunnen e ook afspreken op het toon hermansplein?

kwenie of je nu nog leest....???? anders sms ik je morgen ochtend wel

wij gaan zo ff naar het park denk ik echt lekker weer!!!! maar nu slape alle 2 mijn mannen.... en dat nu   een nacht hebbe door geslape!!!!!! e zijn de laatste fles erg aan t afbouwen gisteren nog maar 100ml!! vrijdag nl eer erg gespuugd na die laatste fles.... aaahhhh is echt zo zielig!!!

hoeveel krijgt isa nog???
en hoest met jullie???

xx wen

Hai Wendy,

Isa en ik zijn met een vriendinnetje en een oppaskindje van haar ook lekker wezen wandelen in een park bij haar in de buurt. Ik had Isa voor het eerst met haar gezicht "de wereld in " zeg maar in de wandelbuggy. Ze vond het prachtig en kan dan net wat rechterop zitten dan met haar gezicht naar mij toe. Ik moest er wel effe aan wennen want ik zie haar dan niet.
We hebben ruim een uur gewandeld (er was ook een speeltuintje en daar hebben  we even gezeten) en toen nog even bij mijn vriendin thuis wat gedronken en even gespeeld.
Ik heb Isa thuis de fles nog gegeven en die viel toen bij mij op schoot bijna in slaap dus ligt nu lekker te pitten.

Isa krijgt 's ochtends pap van 180 cc melk, 's middags drinkt ze van haar fles zo'n 150 cc (net wel helemaal gedronken) en 's avonds drinkt ze van haar fles ook zo'n 150 -170.
Sinds nu ongeveer 1 1/2 week wil ze bijna geen brood meer eten. Ze vindt er volgens mij gewoon niets aan. Hopelijk een fase en ik blijf het wel gewoon aanbieden, want wat moet je ze anders geven??

Ok, t ligt er dus een beetje aan hoe laat Isa morgenochtend wakker is en eventueel nog gaat slapen. Vanochtend was ze om 06.30 u wakker en heeft toen van 8 tot 9.20 nog weer geslapen. Als dat morgenochtend ook zo is moet ik haar maar even wakker maken denk ik. Als het half kan dan lopen wij mee.

Het Toon Hermansplein, is dat het plein dat ik bedoelde? Jij loopt zeker binnendoor de betonbuurt.Loop je nog wel langs De Dame? Dan kunnen we ook daar afspreken.
Het wordt morgen ook zulk mooi weer hè! Dan is het wel lekker om te lopen.

Je hebt mijn mobiele nummer dus je kunt me idd voor 09.00 u morgen nog effe sms-en!

Prettige zondag nog en tot morgen!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan