Voor Poppetje71

Pffff vermoeiend he dat de kleintjes nog niet doorslapen.....Yoëll is dik 6 maand nu en hij vertikt het ook nog steeds....midden in de nacht word ie altijd standaard om 1.00 , 3.00 en dan rond 6.00 wakker...de eerste keer laten we hem huilen en valt ie weer in slaap, de tweede keer krijgt ie iets te drinken....wat water en rond 6.00 haalt manlief hem op en legt hem dan bij mij op bed te slapen want hij moet er dan toch uit...dan krijgt Yoëll ook vaak de fles al want voor de rest als ie echt klaar wakker is wil ie de fles niet hebben....ben de hele dag nl aan het lepelen....en na de fles (heb alles naast m`n bedje staan....thermofles heet water, koud water melkpoeder haha)   dan slaapt ie bij mij in de armen ongeveer tot een uurtje of negen.....pffff daar ben ik wel blij om hoor....

Yoëll ligt nog steeds ingbakerd trouwens.....en afgelopen dinsdag heb ik een safetslaap gekocht...dit is ook een soort van bakeren...maar liggen ze alleen met buik en kontje vast...hier kunnen ze ook niet mee op de buikrollen...maar ben benieuwd dit weekend gaan we dat eens uittesten

www.safetsleep.nl

liefs denise

Hoi Denise,

wat vervelend voor jullie!
Op een gegeven moment breekt het je echt op he als je elke nacht eruit moet of als hij 2x per nacht moet huilen. Kan me echt voorstellen dat het echt vermoeiend is!

Rowin slaapt bijna altijd door en daar ben ik ook heel blij mee. Kan je dus helaas geen tips geven.

Groetjes Iris

Terug
Bovenaan