voor Poppetje71

We zijn er weer !!! Sam heeft een zware buikgriep gehad (en hij is er nog niet helemaal vanaf), plus dat zijn beruchte sprongetje zich 2 weken eerder aandiende ... ik heb het er maar druk mee gehad met die kleine man ! Maar : ik ga er weer lekker tegenaan

O jee, ik begon me al zorgen te maken! Hopelijk gaat het gauw weer helemaal beter met je ventje. Ik las in je andere topic dat hij nog altijd niet doorslaapt. Wees gerust, zoals bekend is Isa (zaterdag 8 maandjes) ook een slechte nachtslaper en je raadt het al, ze slaapt nog niet door. We hebben een aantal  weken met erg onrustige nachten achter de rug maar nu gaat het een stukje beter. Isa is nu nog "maar" 2 x per nacht wakker (ipv 10 x zoals in die weken). Ik wijd deze verbetering aan het feit dat er bij Isa nu inmiddels 2 tandjes door zijn. Waarschijnlijk heeft ze daar toch flink last van gehad 's nachts (ze werd wel eens heel zielig huilend wakker dan en ze kauwde 's nachts ook veel op haar speentje. Pas op het laatste dacht ik o jee, het zouden wel eens tandjes kunnen zijn!
Verder gaat het hier lekker. Isa is nog altijd verkouden (ik hoor het "roggelen" in haar keeltje, hou ik effe in de gaten want het duurt me al iets te lang) maar is ook net begonnen met tijgeren/buikschuiven, schattig gewoon!

Nou, welkom terug zou ik zeggen!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan