voor Puk en anderen die foto's willen plaatsen, maar niet weten hoe

hoi Puk,

Ik plaats de foto's via mijn hyves.
Ik heb op hyves foto's staan. Deze open ik en dan klik ik er met de rechtermuisknop op.
Dan klik ik op kopieren.
Daarna terug naar de jongegezinnensite en als je wil reageren dan zet je de cursor in je vakje waar je normaal de tekst typt.
dan weer op de rechtermuisknop klikken. Dan klik je op  plakken en als het goed is zie je dan de foto verschijnen!

Veel succes!

Groetjes,
mama Peet  

OK, wat doe ik fout?? Ik doe inderdaad een foto kopieren naar het tekstvak, en wat er dan gebeurt: de foto verschijnt in beeld in een heel wit scherm, maar dan is het tekstvak verdwenen, dus kan ik de foto niet plaatsen... klinkt dat iemand bekend?? Ik heb de foto al zo klein mogelijk gemaakt, maar aan de grootte ligt t niet, want hij blijft t zelfde doen!!

Iemand help?

Hej!

Wat vervelend dat het niet wil lukken met de foto's! Ik doe het ook via Hyves, via het kopiëren en plakken. Vanmorgen nog gedaan bij topic draagzak, en dat ging goed. Bij de moderator is ook al eens aangekaart dat foto's plaatsen niet gaat via het ikoontje (berg met zon). Ik hoop toch voor je dat het nog s lukt, want we willen jouw mooie wondertje natuurlijk ook graag zien!!! Probeer t anders nog eens?
Succes liefs Pippi

Terug
Bovenaan