Voor Quinsjen en Ieniminie

A

Anoniem

Guest
Ik dacht dan maar zo. Zo kunnen we nog een poosje doorkletsen vind ik wel erg gezellig hebben al zo lang gekletst samen.

Leuk he zo''n banner.

Hoe is het daar met jullie al ergens last van??

Beppie

Nou dames als we hier nou verder kletsen als 3 zwangeren dames.

Ik heb een echo omdat het toch niet helemaal zeker is hoever ik heen ben de dokter twijfeld alhoewel ik zelf echt denk 6 week en een beetjes

Beppie

Ik zal me ook even goed voorstellen nu.
Ik ben 30 jaar docher van 4 en zoontje van 2.
Mannetje is 31 word volgende week 32. Ik woon in drenthe.

En jullie

Hoi Beppie

Hier gaat ook alles verders ok , heb soms wel wat last van wat buikpijn , maar weet dat dat er een beetje bij hoort
Wel erg leuk dat we samen een eigen topic hebben
Ik heb mijn beste vriendin verteld dat ik zwanger bent ze was heel enthousiast

Ik heb het wel wat  druk dus gaat me best doen wel met jullie contact te blijven houden
IK krijg volgende week de sleutel dus dan ben ik er effe een paar dagjes niet

Ik moet wel me best toen om het andere niet te vertellen  , voel me soms dan ook wat schuldig dat ik dan een beetje lieg , maar vind het zelf prettiger als ik het vertel als ik ongeveer 8 a 9 weken ben

Ik zal ook even iets van me zelf vertellen , ik heb al 2 kids een jongen van 3,5 en een meisje van 2 jaar
Ik ben 24 jaar , en ben een volledige huisvrouw
Mijn man is militair en , zijn al 7 jaar samen
En we wonen in Flevoland

tot snel groetjes Quinsjen

hoi beppie en quinsjen...
Ik zal me ook even voorstellen, ik ben 26 jaar en heb 2 kindjes waarvan 1 overleden is afgelopen juni. Nu ben ik weer inverwachting van de 3e dus.... hahahha
EN VOOR HET EERST NIET MISSELIJK OID....
Vorige zwangerschappen was ik al snel beroerd en dat hield eigenlijk met vlagen tot het einde toe aan. Bij mijn oudste heb ik zelf bij de bevallingsdag alles eruitgegooid en zelfs nog meer dacht mijn lichaam.
Ik ben warschijnlijk een van de weinige vrouwen die nauwelijks aankomt met de zwangerschap rond de 8-20 kilo. En ik val er wel de normale 12 a 13 af. Maar troost je, die kilo's die ik extra kwijtraak zitten er na een paar maanden weer volledig en nog meer bij hoor. En dat terwijl ik niets byzonders eet enz.
Inmiddels ben ik bijna alweer 11 weken in verwachting en heb de eerste echo gehad. De zenuwen en bezorgdheden komen nu toch ook inmiddels wel heel erg om de bocht kijken. Soms loop ik zomaar een middag echt met mijn ziel onder mijn armen en weet ik niet wat ik met mezelf aanmoet. Maar ik probeer er gewoon nog steeds vanuit te gaan dat alles goed is en ik me onnodig zorgen maak!!!
groetjes ieniemienie

Terug
Bovenaan