voor Randy

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Lief van je dat je reageerde op mijn berichtje van mijn menstuatie. Dat je soms zo blij kan zijn met iets zo stoms eigenlijk......
Maar jou situatie is wel even anders.......ben je nog niet ongesteld geweest na jullie kleine meisje???? Mag ik vragen of je al bij de Huisarts bent geweest daarvoor (is misschien een domme vraag, maarja ik stel hem toch) Ik was namelijk al wel geweest, omdat ik ook eigenlijk wel wist dat ik niet zwanger was, maar ook met twijfels zat of het allemaal wel goed zat. Hij zou als mijn menstruatie uit zou blijven gaan kijken of hij iets voor me kon doen om de menstruatie op te wekken namelijk.  
Gelukkig is het bij mij vanzelf gekomen.........(en ben ik daar erg blij mee want dan kunnen we verder klussen

Ik spreek je misschien nog wel!!.
Groetjes Ikke

Hoi ikke

Beetje late reactie maar ik heb het ff druk gehad, en dit staat alweer op pagina 5.... dat forum is af en toe ook niet bij te houden hahahaha.

Ik ben idd nog niet ongesteld geweest, ik sta onder begeleiding van de gyneacoloog.
Het kan idd dat na een bevalling de menstruatie een tijdje opzich laat wachten en ik ben ruim 2 weken geleden nog gecurreteerd, dus dan kan de hormoonhuishouding weer even van slag zijn.

Sinds 6 februari klussen wij ook weer onveilig, dus er is ook nog altijd een kans dat ik niet meer ongi word eerst. (wat we natuurlijk hopen)
Ik heb met de gyn afgesproken dat als ik na 18 mei nog niet ongi ben geweest (half jaar na de bevalling) en ik nog niet positief test, dat we dan even gaan kijken of we die hormonen kunnen helpen.
Ik hoop stiekum voor die tijd positief te testen, maar we zullen het afwachten, eerst maar eens wat pret tussen de lakens hahaha.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan